پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

گرانترین خودرو دنیا در خیابانهای ابوظبی

چهارشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۰ ساعت ۲۱:۱۸
کد مطلب: 175848
درحالیکه ساکنان برخی امیرنشین ها بعلت فقر برای تامین مخارج روزانه زندگی خود دچار مشکلات فراوانی هستند، رسانه های عربی از گشت زنی گرانترین خودرو دنیا در خیابانهای ابوظبی خبر دادند.
واحد مرکزی خبر: به نقل از منابع رسانه ای، ارزش این خودرو که متعلق به یک سرمایه دار عرب است، حدود ۲.۴ میلیون دلار اعلام شده است.
درحالیکه منابع خبری نامی از مالک این خودرو نبرده اند، یکی از پایگاه های اینترنتی خودور، تاکید کرده است که این فرد ۸۰۰ خودرو گرانقیمت دیگر نیز در اختیار دارد.

باتوجه به ثروت بی حد و اندازه شاهزادگان عرب، سازندگان خودروهای گران قیمت صرف نظر از بحرانها در برخی کشورهای عربی، همچنان بدنبال مشتری های خاص خود در این کشورها هستند.

بر اساس گزارشهای منتشر شده، فقر در بیشتر مناطق امارات به حدی رسیده است که فرصت‌های شغلی فقط در دبی و ابوظبی وجود دارد، و پنج امیر نشین دیگر در فقر غوطه‌ور هستند و شکاف ثروتمندان و فقرای این امیر نشین‌ها روز به روز بیشتر می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *