پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

عیادت فانی از عزت‌الله انتظامی

پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب: 436046
وزیر آموزش و پرورش امروز برای عیادت از عزت‌الله انتظامی به منزل وی رفت
در این دیدار وزیر آموزش و پرورش ضمن آرزوی سلامتی برای این هنرمند پیشکسوت کشورمان از اقدام وی برای مشارکت در ساخت مدرسه تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران فانی یکی از وجوه مشترک هنرمندان و معلمان را محبوبیت آن ها دانست و اظهار داشت: همانطور که یک هنرمند با محبوبیت خود در بین مردم دارای قدرت نفوذ در دلهای مردم است و حرف وی تاثیر گذار است، معلم هم با محبوبیت خود می‌تواند برای دانش‌آموزان تاثیر گذار تر باشد.

انتظامی نیز با مهم برشمردن تحصیل اظهار داشت: مدرسه انسان می سازد و همچنین مدرسه است که از یک انسان فردی قابل و موثر برای جامعه به بار می آورد و در همین راستا ساخت مدرسه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با اشاره به دیالوگ یکی از فیلم های قدیمی گفت: اگر نیت ۶ ماهه دارید، گندم بکارید و اگر نیت صد ساله دارید، انسان تربیت کنید.

لازم به ذکر است، سنگ بنای حضور هنرمندان کشور در عرصه مدرسه سازی توسط عزت الله انتظامی ۹۱ ساله که به آقای بازیگر سینمای ایران و عزت سینما مشهور است، گذاشته شد و حال پای هنرمندان نیز به این عرصه باز شده است و به این ترتیب یک باب مدرسه ۶ کلاسه در استان ایلام و در منطقه‌ای محروم که کودکان آن نیازمند مدرسه بودند با همت عزت الله انتظامی احداث خواهد شد که به گفته مسئولان آموزش و پرورش نام این مدرسه هم «عزت الله انتظامی» گذاشته می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *