سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱۷
۲۷
اخبار ویژه و کوتاه

پیش بینی احمدی نژاد از فرجام مذاکرات با غرب/ نارضایتی سفرا از یک اقدام آشنا

توصیه مداح معروف به هم هیاتی هایش
سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب: 383243
تلاش برای برکناری وزیر دادگستری ... گلایه احمدی نژاد از ضرغامی ... لزوم نظارت بر صادرات محصولات ایرانی در عراق ... هدف داعش از عملیات تروریستی در کاظمین ...
پیش بینی احمدی نژاد از فرجام مذاکرات با غرب/ نارضایتی سفرا از یک اقدام آشنا
گروه سیاسی جهان نيوز ـ همیشه در آن سوی اخبار رسمی، اخباری غیر رسمی وجود دارد که خبرنگاران در تلاشند به آن دست یابند. خبرنگاران جهان نيوز نیز در طول هفته و در حین تلاش خود برای کسب اخبار با این گونه خبرها مواجه می شوند. آنچه می خوانید محصول تلاشی است که سه شنبه هر هفته در قالب بسته خبری از اخبار ویژه و کوتاه غیر رسمی منتشر می شود. سعی شده است نهایت دقت و صحت در گزینش و انتشار اخبار صورت گیرد.

تلاش برای برکناری وزیر دادگستری

> خبرنگار جهان مطلع شد برخی در دولت اصرار دارند که آقای پورمحمدی، وزیر دادگستری تغییر کند و آقای امیری جایگزین آقای پورمحمدی وزارت دادگستری شود.

گلایه احمدی نژاد از ضرغامی

> به گزارش جهان، شنیده شده آقای احمدی نژاد نامه ای به ضرغامی داده و از صحبت های آقای متکی در برنامه شناسنامه گلایه کرده است.

توصیه مداح معروف به هم هیاتی هایش

> به گزارش جهان از قول آقای نریمان پناهی (مداح) نقل شده است: کسی حق ندارد در هئیت من بدون پیراهن سینه بزند، من خودم قبلا قمه زن بودم، زنجیززن و تیغ زن بودم در مراسم عزاداری ها، اما بالاخره ما بزرگانی داریم، وقتی می گویند این کار را نکنید، نباید انجام بدهیم.

پیش بینی احمدی نژاد از فرجام مذاکرات با غرب

> شنیده های خبرنگار جهان حاکی از آنست که آقای احمدی نژاد در جلسه "هما" گفته است: مذاکرات قطعا شکست خواهد خورد. این گونه که دولت جلو می رود و دستش خالی است، به نتیجه نخواهند رسید. آقای مشایی در این جلسه حضور داشته است.

نظر صالحی در مورد وزارت علوم

> به گزارش جهان با افزایش یافتن احتمال معرفی آقای صالحی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم، وی در جمع برخی مدیران انرژی اتمی گفته است: من مایلم که به وزارت علوم بروم اما اگر بروم تحت فشار قرار می گیرم.

نارضایتی سفرا از یک اقدام آشنا

> خبرنگار جهان با خبر شد که آقای آشنا در جلسه سفیران ایران، به شیوه استاد و شاگردی بر روی تخته، دیپلماسی رسانه ای را برای سفیران توضیح می داده که این کار موجب نارضایتی سفیران شده است.

لزوم نظارت بر صادرات محصولات ایرانی در عراق

> بعد از تحریم هایی که عراقی ها علیه کالاهای سعودی اعمال کردند، در بصره خرید و فروش کالاهای ایرانی رونق گرفته و این نگرانی وجود دارد که عده ای سودجو، اجناس بی کیفیت در آن جا عرضه کنند که این عامل باعث لطمه جدی در صادرات کشور خواهد شد.

پخش تصاویر آرشیوی دستگاههای اطلاعاتی از شبکه من و تو

> خبرنگار جهان با خبر شد که شبکه من و تو اخیرا مستندی را در مورد انقلاب تهیه و پخش کرده است که در آن تصاویری پخش شده که پیش از آن فقط در اختیار دستگاه های اطلاعاتی بوده است و این احتمال وجود دارد که این فیلم ها به خارج مجموعه رسیده باشد.

هدف داعش از عملیات تروریستی در کاظمین

> به گزارش جهان، اخیرا داعشی ها عملیاتی را هم زمان با انفجار در کاظمین داشتند، هدف از این عملیات این بوده که راه نفوذی برای بغداد پیدا کنند. این بیانگر آن است که خطر بغداد کماکان جدی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
با سلام

درود بر دکتر احمدی نژاد بدون مشایی .
درود بر احمدی نژاد سوّم تیر .
یاد آن روزها بخیر . روزهای نابی در سال های بعد از انقلاب بود .
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد بدون مشایی در مجلس ...
Iran, Islamic Republic of
برای بعضی ها نان وآب داشت اما برای 90%مردم بدبختی آورد.
به خدای احد دروغ می گویید برات متاسفم
بی نام
United States
یعنی ریس جمهور دولت اصلاحات که بازن نامحرم
دست میده واون مهاجرانی غرب زده وزیر فرهنگ
ایران محور شرارت قرار میگیره اینا سرافکندگی برای ملت نداره
به نظر من دوره درود و درورو درو گذشته
واقع بی باشیم می بینیم که احمدی نژاد بدون مشایی هم یه کارایی می کرد که جالب نبود.پس افراطی از یکی دفاع نکنیم بهتره
United States
سلام
اصلا بحث دفاع از شخص نیست دوست عزیز .
دفاع من از یک تفکّر و جریان است . یک جریان انقلابی و مؤمنانه . یک رویداد مثل سوّم تیر . اسمش را افراط یا هر چیز دیگری که میخواهی بگذار امّا در این دفاع کم نمیگذارم و عقب نشینی نمیکنم .به نظرم سوّم تیر یک انقلاب بود . یک نَفَسِ تازه بود که به انقلاب اسلامی جان دوباره داد . رویدادی بود که جریان مؤمن و انقلابی و توده ی مردم انقلابی را بار دیگر گرد هم آورد و همدل کرد و تاریخ ساز شد .
مجید مجد
محمود احمدی نژاد اگر مدیریتش بیست بیست هم بوده باشه هشت سال کار کرده تموم شده دیگه یعنی هرچی داشت اجرا کرد تو فرصت هشت سال.باید به فکر افراد جدیدی که روحیه لجبازی ندارند باشیم.
سرور
سرخورده شدم.
به نظرت تفکر رفسنجانی بعد از 35 سال تمام نشده؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد ....حالا هم او باید پاسخگوی تاریخ باشد.
اونی که باید پاسخگو باشد امثال خاتمی فتنه گر به خاطر نقششان در فتنه و کرسنت و دیگر پرونده های قطور امنیتی و اقتصادی است ...
ناشناس
بله شما درست می فرمایید
احمدی نژاد شما که پاکترین دولت تاریخ بوده و است معنای پاکی و فساد را هم فهمیدیم
اگر خاتمی ریالی اختلاس کرده بود که تا حالا 1000 بار اعدامش کرده بودید
مگه خاتمی مردم رو به مشقت وبدبختی انداخته
United States
پس تیمی که اخیرا وزارت اطلاعات در مورد بی بی سی و خروج ارشیو ها از مراکز رسمی کشور دستگیر کرده مرتبط با من و تو هم بودند؟؟؟
کاربررسی اطلاعاتی یعنی همین!یک خبرحاشیه ای پرده از پشت صحنه برمیدارد!
United States
اسم این ... رو نیارید!
به اندازه کافی مملکت رو توی دوران خودش به ..[سختی] کشوند
منظورت خاتمی فتنه گر بود دیگه ؟
ali
نخیر منظورش احمدی نژاد است آِی کیو
Iran, Islamic Republic of
برادر عزيز، بچسب به 7000 ميلياردي كه بردند. مبادا سكوت كنيد!!!؟
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد قبلاً هم پیش بینی زیاد می کرد. مثلا این که امکان نداره بگذارند اوباما رییس جمهور بشه یا این که امکان نداره علیه ایران قطعنامه تصویب کنند!
اگراحمدی نژاد هشت سال کارکرد وهرچه داشت تمام شدپس چرا دراین انتخابات اخیردوباره هاشمی رادنبال می کردید مگرهاشمی هشت سال کارنکرده بود؟!!
در دوره احمدي نژاد خيلي ها به نان نوائي رسيدنند كه الان درورد مي گويند
لطفا از وضعیت داعش در عراق گزارش های کامل تری ارائه دهید.
Iran, Islamic Republic of
جاي اقتدار دكتر در اين دولت خاليست.
باز این احمدی نژاد حرف زد بابا خجالت بکش از کار هایت ودست از سر این مملکت وردار اخه بی... حدی دارد. از خدا که نترسیدی از خشم ملت بترس که به سرنوشت .. دچار نشوی
ایشان ....د مصائب 8 سال گذشته اش را جمع کند بعد حرف بزند