پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۴

انتخاب‎همسربرای‎دختران‎پیش‎دانشگاهی

سه شنبه ۱۵ تير ۱۳۸۹ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب: 123845
رئیس سازمان آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: طرح انتخاب همسریابی ویژه دانش‌آموزان دختر دوره پیش‌دانشگاهی با ارائه نحوه صحیح ازدواج از نظر اسلام تصویب شد.
به گزارش فارس:محمد حاجی‌زاده ظهر امروز در حاشیه نشست شورای مشورتی استان‌های جنوبی کشور اظهار داشت: در نشست شورای مشورتی ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های جنوبی شامل فارس، خوزستان، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر که روز سه‌شنبه در بوشهر برگزار شد، 10 طرح به تصویب رسید. وی افزود: طرح بصیرت فرهنگیان تحت عنوان بصیرت خواص، بصیرت ویژه اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی مدارس، عفاف و حجاب برای جلوگیری از تهاجم فرهنگی و آموزش مدرسه زندگی ویژه دانش‌آموزان از جمله این طرح‌ها است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استان بوشهر طرح شناسایی دانشمندان نوجوان ویژه دانش‌آموزان مقطع راهنمایی را یکی دیگر از طرح‌های تصویبی معرفی کرد و گفت: در قالب این طرح دانش‌آموزان نخبه شناسایی و وارد مرکز علمی، تکنولوژی و صنعتی می‌شوند و پس از بازدید کنفرانسی را در حضور مسئولان ارائه می‌دهند. حاجی‌زاده طرح تکریم از پیشکسوتان آموزش و پرورش و برنامه‌ریزی برای کنکور سال آینده را از دیگر موارد تصویبی در این نشست مشورتی ذکر کرد.

وی بیان داشت: همچنین طرح پوشش سالم و ارزنده ویژه دختران دانش‌آموز و زنان فرهنگی از نظر رنگ و مدل نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد و برای اول مهر ماه تصمیم‌گیری می‌شود. رئیس سازمان آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: همچنین علاوه بر محورهای یاد شده موضوع نحوه استخدام نیروهای حق‌التدریس اعم از شاغل و آزاد و راه‌اندازی و تاسیس مجتمع‌های آموزشی و پرورشی در تمام روستاهای این استان‌ها نیز تصویب شد.

حاجی‌زاده طرح شناسایی و تقویت کلاس‌های برگزیده ویژه دانش‌آموزان ابتدایی را یکی دیگر از طرح‌های تصویبی در این نشست ذکر کرد و عنوان داشت: در این طرح فوق برنامه‌ای برای همه دروس در نظر گرفته شده و دانش‌آموزان باهم به رقابت می‌پردازند و بعد از آن در هر پایه تعداد پنج کلاس شناسایی می‌شوند و با توجه به ارزیابی‌ها مشخص می‌شود که در هر شهر کدام درس بهتر ارائه شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شورشو در اوردین دیگه این چه صیغیه هستش
Iran, Islamic Republic of
فيلم جديده
اين دولت تا بنيان اخلاقي جامعه رو كامل خورد نكنه ول كن نيست
.................................اين هم از وزرا همه فلسفه اسلامي خوندن
يكي نيست بگه آقايان به كار اصليشون برسن نميخواد دفتر وكالت ازدواج و طلاق دائر كنن
Iran, Islamic Republic of
نظردهندگان قبلی:
شما همان افراطی هایی هستید که همه را دشمن و خودتان را میزان حق! میدانید. متاسفم
Iran, Islamic Republic of
........................
مگر این کشور شوراعالی فرهنگ ندارد که هرکس خود فرهنگ بخورد مردم میدهد
بعضی از دختران همینجور قابل تحمل نیستند وای بحال زمانیکه درسطح دبیرستان بدنبال شوهر وکلاس همسرداری و...باشند ترا خدا درست فکر کنید