جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۵

ديالوگ لو رفته ميان احمدي نژاد و علي پروين

پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب: 448944
در حاشيه مراسم ختم هادي نوروزي،احمدي نژاد رييس جمهور سابق ايران با علي پروين اسطوره فوتبال پرسپوليس ديدار کرد که به وي گفت چرا اوضاع پرسپوليس اين گونه است که پروين جواب داد «چرا دوران خودت کاري نکردي که مشکل تيم حل شه؟»
به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاین ، حضور محمود احمدي نژاد در مراسم ترحيم هادي نوروزي صحنه هاي عجيبي را رقم زد. رئيس جمهور پيشين که اين روزها در دانشگاه تدريس مي کند و البته هر از گاهي جنجال هاي خبري خاص خود را به پا مي کند ، به مرزداران تهران رفت تا در مجلس ختم هادي نوروزي شرکت کند. ورود او به مجلس همزمان شد با خروج بهرام افشارزاده مديرعامل استقلال . بازيکنان پرسپوليس جلوي در مجلس از همان ابتدا شوکه شده بودند که رئيس جمهور قبلي چرا به اين مراسم آمده اما او تصميمش را گرفته بود که بيايد.
 
 
افشارزاده هم وقتي با احمدي نژاد روبرو شد ، به رسم ادب به او خوش آمد گفت و بعد هم گفت مثل هر علاقمند ديگري به فوتبال ، او هم در اين مراسم شرکت کرده است.
 
 
در مجلس ، علي کريمي سعي کرد خيلي دور از محلي باشد که رئيس پيشين دولت نشسته بود. او قبلا هم وقتي احمدي نژاد به اردوي تيم ملي رفته بود ، اين عدم علاقه اش را به دوربين ها ابراز کرده بود.محمد دادکان ديگر کسي بود که مسيرش را عوض کرد تا با احمدي نژاد روبرو نشود. علي پروين اما يکي از فوتبالي هايي بود که با احمدي نژاد هم کلام شد. سلطان قرمزها در ۸ سالي که احمدي نژاد مسئول دولت بود ، بارها با او ديدار داشت. او که ابتدا و به طور سنتي در بحث هاي سياسي حامي سياستمدار قديمي يعني آيت الله هاشمي بود ، در سال ۸۴ از احمدي نژاد حمايت نکرده بود و همان موقع که هاشمي راي نياورد ، تيتري از قولش منتشر شد با اين مضمون:«بدبخت شديم رفت!»
 
 
پروين شايد سياسي ترين چهره سلبريتي فوتبال ايران است. او هميشه يک پاي ثابت پوسترهاي تبليغاتي نامزدهاي انتخاباتي است. در همان سال هاي اول دولت احمدي نژاد هم بود که محمد حسن انصاري فرد به دوران مربيگري پروين پايان داد و در يک ضيافت زيبا در بازي با بايرن مونيخ ، رسما علي پروين را بازنشسته از مربيگري و کار فني اعلام کردند تا او چند صباجي دور از تيم باشد. تقريبا تا اواخر ۴ ساله اول دولت احمدي نژاد هم مجالي به پروين نرسيد. براي سال ۸۸ پروين اماده حضور در ستاد رقباي رئيس جمهور بود که يکباره با اصرار چند نفر در مراسم حمايت از او در سالن ۱۲ هزار نفري حاضر شد. بعد از انتخابات سال ۱۳۸۸ ، علي پروين دوباره نقشي پررنگ در پرسپوليس پيدا کرد. عضوي از هيات مديره تيم رويانيان شد. نقشي کليدي پيدا کرد و حتي دست نوشته اي از محمود احمدي نژاد داشت که بر اساس ان رئيس دولت گفته بود پرسپوليس بايد با پيشکسوتان تيم واگذار شود و بر همان اساس ، پروين دنبال گرفتن تيم از دولت بود. دست نوشته اي که البته هيچ گاه به کار علي پروين و تحقق رويايش براي مالکيت پرسپوليس به کار نيامد تا او از دولت قبلي هم دلچرکين باشد. اگرچه از نوع برخورد با خود در وزارت ورزش جديد هم راضي نيست.
 
 
در مراسم ختم هم وقتي احمدي نژاد دوست پرسپوليسي اش را ديد ، گفت:«علي آقا چرا اوضاع پرسپوليس اين طوري است .»علي پروين هم که هنوز سر اجرايي نشدن مفاد آن نامه دلخور است، بلافاصله پاسخ داد:«چرا دوران خودت کاري نکردي که مشکل تيم حل شه؟»
 
پروين اعتقاد دارد اگر تيم به او و دوستانش واگذار شود ، مي تواند خودکفا باشد. خواسته اي که البته نه مکانيسم قانوني و نه مسئولان دولتي ؛اجازه انجامش را نمي دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احمدی مرد است.
از دروغها و تخریبهای خبر آنلاین علیه احمدی نژاد استفاده میکنید.
احمدي نژاد مملکت رو بیچاره کرد میخواستی تیمتون رو درست کنه....
نه كه شيخ حسن روحاني مملكت را از اين رو به اون رو كرد!!!!!
هومن
مگر کسی که امثال پروین از او حمایت کردند وقتی برای احمدی نژاد گذاشت که مثلا به پرسپولیس و استقلال برسد؟ با کودتا در سال 88 او را خواستند زمینگیر کنند، از 90 ضربه ی اقتصادی زدند، بدبخت احمدی نژاد در این وسط بیاید به مشکلات کادر فنی پرسپولیس فکر کند؟