جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

پناهندگان؛ دومین بهانه تعطیلی دولت اوباما

دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب: 458547
جمهوریخواهان کنگره آمریکا تهدید کردند که در صورت پذیرش پناهندگان سوری از تصویب بودجه جلوگیری کرده و دولت را به تعطیلی میکشانند.
به گزارش جهان، فارس به نقل از المانیتور خبر داد، جمهوریخواهان کنگره آمریکا به خاطر پناهندگان سوری دولت را تهدید به تعطیلی کردند.

مجلس نمایندگان آمریکا روز ۱۹ نوامبر طرحی را با ۲۸۹ در برابر ۱۷۹ رای تصویب کردند و دولت را مکلف کردند که از پذیرش پناهندگانی که از سوریه و عراق می آیند خودداری کند و از کاخ سفید خواستند که طرح پذیرش ۱۰ هزار سوری طی ۱۰ ماه آینده را به حالت تعلیق درآورد.

به دنبال عدم حمایت دموکراتهای سنا و همچنین تهدید به وتوی این طرح توسط باراک اوباما، جمهوریخواهان اکنون به دنبال به تعطیلی کشاندن دولت و عدم تصویب بودجه هستند.

بودجه سال مالی جاری در ۱۱ دسامبر به پایان میرسد. پیش از این جان بینر رئیس پیشین کنگره طرحی را ارائه کرده بود که در صورت تصویب بودجه دولت تا پاییز سال آینده به تصویب در می آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *