پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

آغاز اعزام های ۳ و ۴ روزه به عتبات

سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب: 371543
مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از آغاز اعزامهای ۳ و ۴ روزه در بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: هزینه این اعزامها تا ۱۵ درصد کمتر خواهد بود.
به گزارش جهان، محسن نظافتی در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه ثبت نام زائران برای اعزامهای ۳ و ۴ روزه از روز دوشنبه ۳۰ تیرماه در سراسر کشور آغاز شده است، گفت: متقاضیان می توانند برای ثبت نام به سایت عتبات عالیات مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: بر اساس مذاکرات انجام شده با سازمان هواپیمایی قرار است علاوه بر تورهای ۷ روزه، ۳ و ۴ روزه نیز در دستور کار قرار گیرد که اعزام این افراد بعد از ماه مبارک آغاز خواهد شد.

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: هزینه سفرهای ۳ و ۴ روزه نسبت به ۷ روزه در حدود ۱۵۰ هزار تومان یعنی تا ۱۵ درصد کمتر است. که این پایین بودن قیمت به دلیل هزینه هتل و غذاست و قیمت پرواز و حمل و نقل و سایر خدمات برای زائران تغییری نخواهد کرد.

نظافتی با اشاره به اینکه هزینه سفر ۴ روزه عتبات عالیات کمتر از ۹۵۰ هزار تومان و ۳ روزه نیز کمتر از ۹۰۰ هزار تومان خواهد بود، تصریح کرد: در حال حاضر زائرانی که در کربلا و نجف هستند در سلامت کامل به سر می برند و هیچ مشکلی برای آنها ایجاد نشده است.

به گفته وی، اعزامهای جدید از ۱۶ رمضان آغاز و ادامه پیدا خواهد کرد به طوریکه در شبهای قدر با استقبال زیاد زائران مواجه بوده ایم.
https://jahannews.com/vdcay6nee49n0m1.k5k4.html
jahannews.com/vdcay6nee49n0m1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *