چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۴

ورودسازمان‌بازرسی به‌ماجرای سیب‌زمینی

جمعه ۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 457944
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه سازمان بازرسی کشور مامور رسیدگی به دفن ۱۷۰۰ تن سیب زمینی شده است،گفت:در این بررسی دلایل فاسدشدن سیب زمینی‌ها و راهکارهای جلوگیری از عدم دفن آن مشخص می شود.
به گزارش خبرگزاری جهان به نقل از خانه ملت، محمود حجتی با اشاره به دفن ۱۷۰۰ تن سیب‌زمینی گفت:سازمان بازرسی مامور شده که موضوع را کاملا بررسی و رسیدگی کند که به چه دلیل این سیب زمینی‌ها فاسد شده و چه راهکارهایی برای جلوگیری از عدم دفن آن وجود داشته است.

عضوکابینه دولت یازدهم در واکنش به قاچاق لیموترش به کشور،افزود:با وزیر کشور،استاندارهای مرزی و نیروی انتظامی مکاتباتی صورت گرفته که از قاچاق این محصولات به کشور جلوگیری شود.

وزیرجهاد کشاورزی با بیان اینکه آسیب واردات این محصولات تنها شامل بخش اقتصادی کشور نمی شود، تصریح کرد:بیماری هایی که به همراه این میوه ها وارد کشور می شود،آسیب بیشتری به کشور وارد می کند که موجب بروز نگرانی هایی شده و امیدواریم به سرعت برخورد جدی صورت گرفته و مانع از ورود آن به کشور شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سانسور به نفع ظالم!!!
Romania
تا وقتی که عدم پاسخگویی مسئولان نظام یک اصل در کشور باشد درج اینگونه اخبار کار عبث و بیهوده ایست.
مهندس
United States
یک زمانی بعضی کشور ها را محکوم میکردند که اضافه تولید گندم را به دریا میریزند..برای جلوگیری از
افت قیمت.!!!
ما بالاخره نفهیمدیم کار سازمان بازرسی چیست . باور کنید هر وقت از اداره یا نهادی در همدان به این سازمان از طریق سایت سازمان بازرسی شکایت کردم . سازمان توجیهات غیر معقول آن اداره رو در جواب من قرار می داد و می نوشت شکایت شما رد شد . بازرسان این سازمان حتی شکایت من و جواب این ادارات که اصلا ربطی به هم نداشت رو مطالعه نکرده بودند . اگه باور نمی کنید امتحان کنید .
این موضوع درخردادماه درجیرفت با حجم بیشتری صورت گرفته هم برای سیب زمینی وهم پیاز