پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳
۲

انتحار فرزند دوم مسئول اردنی +عکس

شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب: 447945
منابع عراقی از اقدام فرزند یکی از نمایندگان پارلمان اردن در منفجر کردن خود در یک عملیات تروریستی به نفع گروهک تکفیری داعش خبر دادند.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از شبکه خبری روسیاالیوم خبر داد، فرزند داعشی "مازن الضلاعین" نماینده پارلمان اردن، در یک عملیات انتحاری برای گروه تروریستی داعش در عراق به هلاکت رسید.

منابع وابسته به گروهک تکفیری داعش با تایید این خبر اعلام کردند محمد الضلاعین ملقب به ابوالبراء الاردنی ۲۳ ساله به همراه سه نفر دیگر شامل یک سوری، یک الجزایری و یک ازبکی در این عملیات انتحاری کشته شدند.

الضلاعین در حالی که سوار یک خودروی بمب‌گذاری شده بود، آن را در پل الیابانی(ژاپنی) در الانبار منفجر کرد که به تخریب کامل این پل و هلاکت این تروریست اردنی داعش منجر شد که در نتیجه آن شماری از نیروهای امنیتی عراق کشته شدند.

تروریست اردنی در ژوئن گذشته پس از ترک تحصیل در رشته پزشکی در اوکراین، به ترکیه رفت و از طریق این کشور به گروهک تکفیری داعش پیوسته بود.


با کشته شدن این تروریست اردنی، تعداد فرزندان نمایندگان پارلمان اردن که پس از پیوستن به گروه‌های تروریستی در سوریه کشته شده‌اند به دو نفر رسیده است. در ژانویه گذشته هم عمران العبادی پسر محمد فلاح العبادی نماینده پارلمان اردن پس از پیوستن به جبهه تروریستی النصره به هلاکت رسیده بود.

هر چند واکنشی از سوی الضلاعین نماینده پارلمان اردن که فرزندش در عملیات انتحاری برای گروهک تروریستی داعش در عراق کشته شده است، صورت نگرفته است، اما نزدیکان وی به تصمیمش برای برگزاری مراسم عزا به خاطر فرزندی که در عملیات تروریستی از پای درآمده است، اشاره کرده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
حرومزاده های تروریست
اللهم اهلک و العن آل سعود و آل عثمانی و آل صهیون جمیعاً الی یوم القیامه