شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

ژست نتانیاهو برای‌‌پیروزی در نبردمقاومت!

شنبه ۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب: 377745
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با مطرح کردن این ادعا که حماس از تمام خواسته‌های خود عقب نشینی کرده است سعی می‌کند تا ژست پیروزی به خود بگیرد.
به گزارش جهان؛ تسنیم به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم نوشت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی همراه با موشه یعالون وزیر جنگ این رژیم علی رغم اعتراف اکثر نظامیان و تحلیلگران سیاسی و نظامی به شکست اسرائیل در مقابل فلسطینیان، مدعی شدند که حماس از تمامی خواسته‌های پیشین خود عقب‌نشینی کرده و شدید ترین ضربه در طول تاریخ خود را دریافت کرده است.

این ادعاهای نتانیاهو امروز شنبه از رادیو اسرائیل منتشر شده است و طی آن نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شده است که جنبش حماس متحمل شدیدترین ضربه تاریخ خود شده است.

نتانیاهو شب گذشته نیز در مصاحبه با شبکه یک اسرائیل مدعی شده بود که حماس از همه خواسته‌های خود عقب نشینی کرده است و هنوز برای دانستن اینکه جنگ علیه حماس بار دیگر تکرار خواهد شد یا نه زود است.

وی همچنین در ادامه گفت که اسرائیل مجبور است تا در آینده در نوار غزه به شیوه دیگری عمل کند.

همچنین بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی شب گذشته در مصاحبه‌ای با کانال ۱۰ این رژیم گفت در صورت قطع ارتباط «محمود عباس»، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی با گروه «حماس» حاضر به از سرگیری مذاکرات صلح با وی خواهد بود.
https://jahannews.com/vdcay0nem49n001.k5k4.html
jahannews.com/vdcay0nem49n001.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *