پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
عضو هیئت رئیسه مجلس عنوان کرد؛

حمایت مجلس از طرحهای هلال احمر

شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب: 424102
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ها و لایحه های پیشنهادی جمعیت هلال احمر به مجلس، همواره به سبب عمل خیر و موثرش مورد حمایت قرار می گیرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، علیرضا منادی‌ سپیدان در مراسم راه اندازی کمپین همراهان پزشک و پیراپزشک داوطلب هلال احمر که روز شنبه در محل دانشکده پیراپزشکی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: امروز نام هلال احمر با کشتی نجات عجین شده است و ایران سرآمد حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده یمن است.

وی افزود: پزشکان و پیراپزشکان داوطلب جمعیت هلال احمر بخش اعظم و مهمی از تحقق فعالیت های بشردوستانه جمعیت هلال احمر را نه تنها در داخل کشور بلکه در فراسوی مرزها را با تاسی از آموزه های دینی و در راستای پاسداشت ارزش های ملی و دفاع مقدس را بر عهده دارند.

عضو هیئت رئیسه مجلس با تاکید بر افزایش شمار داوطلبان، تصریح کرد: گرچه تمام جمعیت ۷۰ میلیونی کشور به نوعی داوطلب هلال احمر محسوب می شوند که در مقیاس کوچک تر و در داخل خانواده ها و جوامع کوچک به نیکوکاری و یاری رسانی به همنوعان خود می پردازند اما با سازماندهی و هدایت همین اقدامات به ظاهر ساده، می توان با هدفمندی بیشتر و موثرتر از ظرفیت ایجاد شده برای خدمت به جامعه بهره جست.

منادی سپیدان با اشاره به اینکه دانشگاه تهران در رده ۱۳ دانشگاه برتر دنیا قرار دارد، ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی کمپین همراهان پزشک و پیراپزشک داوطلب هلال احمر، بخشی از مشکلات درمان و سلامت اقشار نیازمند جامعه در راستای تحقق عدالت اجتماعی مرتفع شود.

یادآور می‌شود، اعضای هیئت رئیسه، اساتید برجسته و تعدادی از دانشجویان و کارکنان دانشکده پیراپزشکی دانشگاه تهران با عضویت داوطلبانه در جمعیت هلال احمر و پیوستن به کمپین همراهان پزشک و پیراپزشک داوطلب هلال احمر، آمادگی خود را برای ارائه آموزش های تخصصی و تربیت مربیان داوطلب و همچنین مشارکت در پروژه های بهداشتی - درمانی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اعلام کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *