جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

مردم درسال پالايش كشور فتنه‌گران را از صحنه حذف كردند.

دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 154300
آيت‌الله نوري‌همداني گفت: مردم سال گذشته كه سال پالايش كشور بود فتنه‌گران را از صحنه حذف كردند.
به گزارش خبرگزاري فارس از اروميه، آيت‌الله حسين نوري همداني شامگاه يك‌شنبه در ديدار اصناف و كسبه در اروميه اظهار داشت: در فتنه سال گذشته عده‌اي از وابستگان سلطنت‌طلب‌ها، دوستداران فرقه ضاله بهائيت و منافقان با انجام اقداماتي ناشايست درصدد شكستن قداست مفاهيم اسلامي برآمدند ولي با ياري خداوند مردم آنان را از صحنه حذف كردند.
وي تصريح كرد: مردم در راهپيمايي ۹ دي سيلي محكمي به گوش دشمنان اسلام و نظام نواختند به طوريكه هم‌اكنون فقط ملتي انقلابي، مخلص و خدايي در كشور كنار يكديگر زندگي سياسي و اجتماعي آرامي را تجربه مي‌كند.
اين مرجع تقليد خاطرنشان كرد: علاوه بر سال گذشته در طول ۳۲ سال پس از پيروزي انقلاب بارها پالايش در كشور انجام شده است لذا نخستين مورد در زمان تسخير لانه جاسوسي آمريكا اتفاق افتاد به طوريكه عده‌اي از ليبراليست‌ها و ملي‌گرايان آمريكادوست براي اعتراض نسبت به اين اقدام انقلابي نزد امام خميني (ره) شرف‌ياب شده و استعفاي خود را تقديم امام كردند، ايشان نيز استعفاي آنان را قبول كردند.
وي ادامه داد: پالايش دوم نيز به حذف بني‌صدر و منافقان دنبال‌روي اين شخص مربوط مي‌شود از آنجا كه اين افراد مفاهيم ناب اسلام را با اصول ساير مكاتب غربي مخلوط مي‌كردند در بين مردم و انقلابيان به تدريج محبوبيت خود را از دست دادند.
نوري همداني به سومين و چهارمين پالايش رخ داده در كشور اشاره كرد و گفت: اين‌بار نيز با هوشمندي مقام معظم رهبري همچنين با ياري مردم ولايت‌مدار باند مخوف مهدي هاشمي و جريان پيرامون وي براي هميشه از صفحه انقلاب ايران محو شد و بار ديگر سكولارهاي دوم خردادي به خاطر داشتن برخي عقايد مضر به انقلاب كنار گذاشته شدند.
وي در ادامه سخنان خود تاكيد كرد: ملت ايران اسلامي هم‌اكنون يكدل و يكرنگ هستند و هيچگاه رهبر خود را تنها نمي‌گذارند تا اينكه اين انقلاب به صاحب اصلي آن يعني امام زمان (عج) برسد.

*حجت‌الاسلام حسني و آيت‌الله قرشي با هم باشند
وي در ادامه سخنان خود به لزوم همكاري بيشتر اين دو روحاني فرهيخته تاكيد كرد و گفت: براي تداوم انقلاب در اين استان بايد امام جمعه اروميه و نماينده مردم آذربايجان غربي در مجلس خبرگان رهبري بيش از بيش همدل، هماهنگ و همراه باشند، همچنين براي عظمت بيشتر نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران تلاش كنند.
اين مرجع عاليقدر جهان تشيع بيان داشت: حجت‌الاسلام حسني و آيت‌الله قرشي از ستارگان درخشان آسمان آذربايجان غربي هستند به طوريكه مجاهدت‌هاي اين دو عالم در عرصه علوم قرآني و صحنه‌هاي دفاع از كشور هيچ‌‌‌وقت از خاطر ملت قدرشناس استان محو نمي‌شود از اين رو همكاري اين دو مجاهد در بارور شدن نهال انقلاب غير‌قابل انكار است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ایشان شجاعت و آگاهی مرجعیت را به رخ همگان کشیدند.
خدا حفظشان کند
Iran, Islamic Republic of
مردم در راهپيمايي ۹ دي سيلي محكمي به گوش دشمنان اسلام و نظام نواختند ( كاملأ صحيح است و خداوند بشما سلامتي و طول عمر عطا كند ) لذا از شما خواهشمندم دستور بدهيد كه قوه قضائيه محاكه سران فتنه را انجام بدهد