پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۶

تحصن يك جانباز مقابل بنياد شهيد

پنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب: 134500
يك جانباز 70 درصدي نخاع گردن از بعد از ظهر سه شنبه مقابل بنياد شهيد تحصن كرده است.
به گزارش فردا آقاي روحي كه سال 66 در منطقه فكه و طي يك عمليات شناسايي جانباز شده، از عمل نكردن بنياد جانبازان به وعده هاي خود و بلاتكليفي جانبازان براي ورود ماشين هاي مخصوص جانبازان انتقاد دارد.

او با اشاره به مصوبه دولت مبني بر معافيت جانبازان از حق گمرك براي واردات اتومبيل اتوماتيك ويژه جانبازان تا سقف 40 ميليون تومان و مخالفت مجلس با اين مصوبه و سرگذشت نا معلوم اين موضوع تاكيد كرد كه در حال حاضر گمرك اجازه واردات ماشين به ما را نمي دهد و مشخص نمي كند كه چه ماشيني مي توانيم وارد كنيم.

روحي در همين ارتباط افزود كه تعدادي از جانبازان فيش هاي معافيت گمركي خود تا سقف 40 ميليون تومان را به خاطر همين بلاتكليفي با قيمت هاي 10 – 15 ميليون تومان فروختند.

اين جانباز 70 درصدي همچنين افزود: ايران خودرو قرار بود به ما ماشين پژو بدهد. به همين خاطر گفتند تعهد بدهيد كه ماشين را تحويل گرفتيد هيچ اعتراض و ادعايي نداشته باشيد. ما هم نمي دانتسيم تعهد براي چيست. تا اينكه فهميديم به جاي پژوهاي 18 ميليوني مي خواهند پژو 405 با قيمت 12 ميليوني بدهند. يعني به اسم جانبازان ماشين 18 ميليوني وارد كنند و به جاي آن ماشين 12 ميليوني به ما بدهند!

روحي كه هيچ كدام از وعده ها را عملي شده نديده، تصميم گرفته كه از بنياد شهيد و امور جانبازان وام بگيرد تا بتواند ماشين ويژه جانبازان بخرد.

او كه مقابل بنياد شهيد با حالتي دراز كش و با پاهايي بدون حركت روي يك تشك دراز كشيده، مي گويد شب آقاي شاه حسيني از مديران بنياد آمد پيشم و گفت كه 12 ميليون وام مي دهيم و 12 ميليون بلاعوض. من هم دستش را بوسيدم.

اما چهارشنبه كه آمدم گفتند فقط مي توانيم 12 ميليون وام بپردازيم. من هم گفتم من وام نمي خوام چون با 12 ميليون نمي توانم ماشين بخرم. ديشب به خاطر وعده شما دستتان را بوسيدم حالا شما هم دست مرا ببوس تا من بروم و هيچ گاه اطراف بنياد شهيد پيدايم نشود. اما شاه حسيني گفت كه برو هر كاري مي خواهي بكن.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چه تونه چرا با جانباز این کارو کردین که حالا باید برای انجام کاری که حقشه دستتونو ببوسه آخه بی انصافا جانباز 70%درصد چی برای ازدست دادن داره نه اینکه الان به فکر خانوادشه که این همه سختی ومحنت رو تحمل کردن حالا باید به خاطر آقایان مجلس و مجمع تشخیص مصلحت گوشه خیابان برای ماشینی که حقشه به خاطر مصدومیت ها ومحرومیت هاش بگیره جلوی بنیادی که به خاطر وضعیت اون نون می خوره چادر بزنه. واقعا متاسفم!آب درکوزه وما گرد جهان می گردیم.
Iran, Islamic Republic of
بعضی وقت ها فکر می کنم از یه کشور کافر هم عقب تریم. آدم هایی که جوونی شو نو برای دفاع گذاشتن و هرچی داشتن فدا کردن حالا باید برای خرید یه ماشین که جای پا و دستشون اینقدر تحقیر بشن. اون آقایونی که تو مجلس وام صد میلیونی برای خودشون تصویب می کنن کلاهاشون رو بالاتر بذارن.
Iran, Islamic Republic of
مسئولین این بنیاد هم باید استحاله بشن وگرنه فایده نداره..
جایی که رد پای کروبی و مدیران او هستند بهتر از این هم نمیشه ..
خداوند ظالم در حق مظلومین اینچنینی را هرگز نمیبخشد و در این امور سریع العقاب است..
Iran, Islamic Republic of
با اين حساب اگه امريكا حمله كنه من ترجيح ميدم از تلوزيون جنگ را مشاهده كنم
Iran, Islamic Republic of
چرا نباید مسئول بنیاد شهید و بنیاد جانبازان از خود خانواده شهید و یا جانباز نباشن که درد این قشر رو بدونن؟
این مسئولین اون تو چه میکنن؟ چرا اکثر خانواده شهدا و جانبازان ناراضیند؟ ...
Iran, Islamic Republic of
با سلام به تمامی دوستان
با آنکه معتقدم نباید در حق چنین افرادی ظلم شود و باید به بهتربن نحو از آنها تقدیر و سپاسگداری شود اما توجه شما را به چند نکته جلب میکنم:
1- کسی که در راه خدا جهاد کرده با او معامله کرده است و جزای خویش را خواهد گرفت انشالله
2- اشکال در قسمتی از یک سیستم تمام سیستم را زیر سوال نمیبرد بلکه باید کلی نگری و جز شناسی در کنار هم باشند
3- گاهی حرمت مقدسات زمانی از بین می رود که ما از آنها به دنبال بهره برداری های مادی باشیم؛ در این خبر مشکل اصلی کلاهبرداری و سواستفاده از سادگی و ناتوانی فردی است که این امر ارتباطی به جانبازی ایشان ندارد(اين جانباز 70 درصدي همچنين افزود: ايران خودرو قرار بود به ما ماشين پژو بدهد. به همين خاطر گفتند تعهد بدهيد كه ماشين را تحويل گرفتيد هيچ اعتراض و ادعايي نداشته باشيد. ما هم نمي دانتسيم تعهد براي چيست. تا اينكه فهميديم به جاي پژوهاي 18 ميليوني مي خواهند پژو 405 با قيمت 12 ميليوني بدهند. يعني به اسم جانبازان ماشين 18 ميليوني وارد كنند و به جاي آن ماشين 12 ميليوني به ما بدهند)
و در آخر یک سوال:
کسانی که از عدم رسیدگی به خانواده شهدا و جانبازان و ... گله مندند، خود تا چه اندازه به آنها کمک کرده اند و حامیشان بوده و راهشان را ادامه داده اند؟!!!