جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

بسيج پرچمدار مقابله با استادان سكولار

پنجشنبه ۷ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب: 154607
رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: بسيج بايد به منظور مقابله با اساتيد سكولار در دانشگاه‌ها پرچم اعتراض و مقابله با اين استادان را به دست گيرد.
به گزارش فارس ، محمدرضا نقدي شامگاه چهارشنبه شب در جمع اساتيد دانشگاه اصفهان با بيان اينكه انتظارات از استان اصفهان بالا است، اظهار داشت: در حال حاضر، نياز اصلي در حوزه اخلاق، فكر و انديشه و فلسفه پيوند حوزه و دانشگاه است.
وي افزود: در اين زمينه بايد اخلاق و معنويت و اسلام را در كنار علوم انساني استفاده كرد.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت:‌ با بهره‌گيري از اساتيد بسيجي در قالب گروه‌ها بر روي بصيرت دانشجويان و اساتيد دانشگاهي سرمايه‌گذاري و در اين ارتباط يك شبكه اطلاع‌رساني راه‌اندازي مي‌شود تا هر كدام از اساتيد بسيجي با ادبيات خاص خود به گسترش بصيرت در دانشگاه‌ها جامه عمل بپوشاند.
وي به پيوند علم و اقتصاد ميان دانشگاه و صنعت تأكيد كرد و گفت: با توجه به اينكه بسيج در تمامي سازمان‌ها و كارخانجات حضور فعال دارد، بايد از آن به منظور پر كردن خلا بين دانشگاه و صنعت نهايت استفاده را كرد و هيچ مشكلي همچون بسيج در تمام اقشار جامعه حضور ندارد.
نقدي با اشاره به اينكه كمبودهاي موجود در پروژه‌هاي صنعتي دانشجويان در دانشگاه‌ها بايد حل شود، تصريح كرد: در ارتباط با معضلات اجتماعي موجود در جامعه نيز نقش بسيج پر‌رنگ است و از اين حضور بايد به منظور مقابله با اساتيد سكولار در دانشگاه‌ها نيز بهره‌گيري شود و بسيج بايد پرچم اعتراض و مقابله با اين اساتيد را به دست گيرد.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين افزود: بايد بررسي كرد كه چه كسي مانع وجود معنويت در دانشگاه‌هاست.
وي بيان داشت: سازمان بسيج دانشجويان و بسيج اساتيد بايد به عنوان پشتيبان طرح‌هاي تحقيقاتي دانشجويان وارد عمل شود و ارتباطات در اين زمينه را گسترده‌تر كند.
نقدي بسيج را در ارتباط تنگاتنگ نسل اول، دوم و سوم انقلاب موثر دانست و گفت: بسيج اساتيد دانشگاه‌ها بايد با كادرسازي ميان دانشجويان و با بهره‌گيري از اساتيد، مبحث بصيرت را ميان دانشجويان بسيجي بيان كند تا ظرف چند سال حلقه‌هاي بصيرت در دانشگاه‌ها بوجود آيد.
وي با بيان اينكه پيشرفت‌هاي حال حاضر حاصل قطره قطره خون شهداست، بيان كرد: بايد با بهره‌گيري از روحيه ايثارگري و از خود گذشتگي رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس در گسترش علم نهايت استفاده را كرد و با روحيه بسيجي در علمي مي‌توان به پيشرفت‌هاي چشمگيري رسيد.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين در پايان خاطرنشان كرد: بسياري از اين پيشرفت‌ها از دل تحريم‌ها بيرون كشيده شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *