جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

نیروهای عراقی به تکریت نزدیکتر می شوند

پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۱۳
کد مطلب: 410909
نیروهای ارتش و دواطلب عراقی با هدف بازپس گیری شهرستان دور در جنوب تکریت در این منطقه با عناصر داعش درگیر شده اند.
به گزارش جهان به نقل از العالم، یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین روز چهارشنبه اعلام کرد که نیروهای ارتش و داوطلب عراقی در مرکز شهرستان دور در ۲۵ کیلومتری جنوب تکریت با تروریست های داعش درگیر شده اند.

این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود، گفت: نیروهای عراقی با پشتیبانی داوطلبان مردمی به مواضع تروریست های داعش در حوزه نفتی عجیل در شمال شرق تکریت حمله کردند تا آن را از سیطره تروریست ها آزاد کنند.

از سوی دیگر یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین نیز اعلام کرد که یک گروه عراقی به فرماندهی "محمد سالم الغبان" وزیر کشور عراق موفق شد دو منطقه در این استان را از سیطره داعش آزاد کرده و تعدادی از تک تیراندازهای این گروه تروریستی را که در یکی از مساجد استان کمین کرده بودند، به هلاکت برساند.

این منبع در گفت وگو با شبکه عراقی سومریه نیوز، افزود: نیروهای پلیس فدرال و نیروی واکنش سریع به فرماندهی وزیر کشور عراق موفق شدند امروز دو منطقه ابوخدود و شاکر فالح در استان صلاح الدین را از دست تروریست ها آزاد کنند.

محمد الغبان وزیر کشور عراق امروز به همراه فرمانده تیپ واکنش سریع عراق برای نظارت بر روند عملیات آزادسازی تکریت وارد استان صلاح الدین شد.

نیروهای عراقی توانستند روز دوشنبه مجتمع مسکونی شهرستان دور را پس از به هلاکت رساندن و مجروح کردن دهها نفر دیگر از عناصر داعش آزاد کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *