پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

افزایش ۲ برابری واردات نفت‌کره‌جنوبی ازایران

دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب: 380309
علیرغم تحریم‌های موجود، واردات نفت کره جنوبی از ایران در ماه آگوست در مقایسه با یکسال قبل از آن دو برابر شده است که این افزایش چشمگیری را نشان می‌دهد.
به گزارش جهان؛ فارس به نقل از رویترز خبر داد، علیرغم تحریم‌های موجود، واردات نفت کره جنوبی از ایران در ماه آگوست در مقایسه با یکسال قبل از آن دو برابر شده است که این افزایش چشمگیری را نشان می‌دهد.

طبق گزارش رویترز، واردات نفت کره جنوبی از ایران در ماه آگوست سال جاری میلادی نسبت به یکسال گذشته دو برابر شده است، اما ۸ درصد در هشت ماه اول سال جاری میلادی کاهش داشته است.

آمار منتشر شده از میزان واردات نفت کره جنوبی از ایران که امروز، دوشنبه، منتشر شد، نشان می دهد که سئول در ماه گذشته میلادی، (آگوست)، ۵۶۷ هزار و ۹۱۳ تن نفت خام از تهران وارد کرده است که معادل ۱۳۴ هزار و ۲۸۴ بشکه در روز می‌شود و این در حالی است که یک ماه قبل‌تر واردات نفت کره جنوبی از ایران ۵۵۸ هزار و ۶۹۰ تن بود و یک سال پیش ۲۷۲ هزار و ۹۰ تن بود.
https://jahannews.com/vdcawwneo49nae1.k5k4.html
jahannews.com/vdcawwneo49nae1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *