جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

توزیع غیرقانونی5میلیارد دلار ارز تقلبی درکشور

شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 249404
طی چند روز اخیر پنج میلیارد دلار ارز تقلبی به بازارهای کشور وارد شده و در میان مردم توزیع شده و یا در حال توزیع است.
به گزارش جهان، ارسلان فتحی‌پور رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره نتایج نشست مشترک بین دولت و مجلس اظهار کرد: در پی این جلسات در راستای تثبیت نرخ ارز و ثبات اقتصادی در کشور، برنامه‌ریزی انجام و تصمیم‌هایی گرفته شده است.
 
وی ادامه داد: برخورد با اختلال‌گران بازار ارز که به دنبال بر هم زدن وضعیت اقتصادی کشور هستند از جمله تصمیم‌گیری‌های مهم این نشست‌ها بوده است که براساس آن شناسایی این افراد همچنان ادامه دارد.
 
فتحی‌پور با بیان این‌که طی چند روز گذشته پنج میلیارد دلار ارز تقلبی وارد کشور شده است، اظهار کرد: متاسفانه این ارزها در حال توزیع در سراسر کشور است و مردم باید مراقب باشند تا مالباخته نشوند.
 
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین از مطرح شدن طرح ثبات اقتصادی در مجلس خبر داد و گفت: این طرح در راستای برگزاری این جلسات وارد صحن علنی مجلس می‌شود و براساس آن قرار است دلار ارزان قیمت به بخش تولید کشور داده شود.
 
وی در پایان اظهار کرد:‌ این موضوع در قالب طرح دو فوریتی تا دو هفته دیگر وارد صحن علنی مجلس می‌شود که برای تقویت بخش تولید کشور دلار با نرخ 1700 تومان به تولیدکنندگان عرضه می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *