جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

فعالیت ۴ هزار سایت ضد مهدویت

پنجشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 175901
رئیس موسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر(عج) با اشاره به تلاش ابرقدرت‌ها برای مقابله با فرهنگ مهدویت گفت: بیش از چهار هزار سایت اینترنتی و۳۰۰ ماهواره برای شبهه‌افکنی در خصوص مهدویت در اختیار وهابیت است.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی‌قزوینی شامگاه چهارشنبه در سلسله نشست‌های مهدویت که در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با بیان اینکه امروز دو خطر جدی پیش روی مهدویت است، افزود: فرقه‌های ضاله با تمام توان شبهاتی را طراحی و در رسانه‌های صوتی و تصویری و سایبری منتشر می‌کنند تا بتوانند مردم به ویژه جوانان را نسبت به مهدویت بدبین کنند.

وی استکبار جهانی به رهبری آمریکا را نخستین خطر پیش روی مهدویت برشمرد و تصریح کرد: طبق سخن متفکران غربی امروز تنها تمدنی که سیاستمداران آمریکایی بر روی آن تمرکز می‌کنند، تمدن اسلامی است.

آمریکا از تمدن اسلامی به رهبری کشورهای عربی احساس خطر نمی‌کند

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: آمریکا از تمدن اسلامی به رهبری کشورهای عربی احساس خطر زیادی نمی‌کند، زیرا با تهدید و یا با تدبیر می‌تواند این تمدن‌ها را زیر سلطه پرچم خود ببرد.

وی اضافه کرد: متفکران غربی معتقدند که تنها تمدن و فرهنگی که خطر جدی برای آمریکاست و باید فکری برای آن اندیشید، فرهنگ و تمدن اسلامی به رهبری جمهوری اسلامی با رویکرد فرهنگ ۱۲ امام است.

آمریکا در حسرت سرور

به گفته وی مادامی که پرچم سرخ که نشان‌دهنده شهادت‌طلبی و پرچم سبز نشان‌دهنده انتظار در دست شیعیان است، آمریکا حسرت سروری خواهد داشت.

رئیس موسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر(عج) افزود: فرهنگ شهادت‌طلبی، جوانان را برای یک زندگی و رسیدن به جامعه‌ای ایده‌آل تشویق و در وجود آنها استکبارستیزی و آمریکاستیزی را تقویت می‌کند.

آخوندهای خرافه‌پرست از جانب آمریکا هدایت می‌شوند

وی تصریح کرد: استکبار در ادامه تلاش خود برای به انحراف کشاندن جوانان کشور، ملاهای دنیاپرست و آخوندهای خرافه‌پرست را برای انتشار انحرافات میان این گروه تشویق و ترغیب می‌کند.

وی اشاعه فرهنگ انتظار در جامعه را مورد توجه قرار داد و گفت: منجی جهان روزی خواهد آمد و بساط ستمگری و استبداد را بهم خواهد زد و حکومت عدل الهی ایجاد خواهد کرد.

حجت‌الاسلام حسینی‌قزوینی افزود: یکی از نتایج فرهنگ انتظار این است که جوانان به دولت آمریکا و استکبار جهانی به عنوان یک حکومتی که به دست منجی سرنگون می‌شود نگاه می‌کنند.

وی با اشاره به تلاش بیهوده استکبار برای جدایی مسلمانان از مهدویت گفت: آنها با انواع حیله، توطئه، شبیخون‍زدن‌ها و اجیرکردن افکار مسموم و آلوده درصدد اجرای طرح‌های انحرافی خود هستند.

ورشکستگان سیاسی مخالفت صریح خود را با مهدویت اعلام می‌کنند

رئیس موسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر(عج) اضافه کرد: برخی اپوزیسیون‌ها و ورشکستگان سیاسی با تشویق آمریکا مخالفت صریح خود را با فرهنگ مهدویت اعلام می‌کنند.

وی ادامه داد: "اکبر گنجی" یکی از این افراد است که با وجود سوابق فرهنگی و اطلاعاتی و خدماتی که در ایران داشته و روزی سنگ مذهب را به سینه می‌زد، امروز به گونه‌ای از مهدویت صحبت می‌کند و مهدویت را مبحثی دروغ می‌پندارد و آن را زیرسئوال می‌برد که چنین حرف‌ها را حتی از دشمنان هم نشنیده بودیم که از او شنیدیم.

وی با بیان اینکه احساس خطری از سوی استکبار پیرامون مهدویت نداریم، افزود: چهره استکبار به خوبی در نزد مسلمانان شناخته شده و آنها جایی در جامعه شیعی ندارند و هر جبهه‌ای که در برابر مهدویت قرار بگیرند، جوانان نسبت به فرهنگ مهدویت محکم‌تر می‌شوند.

به گفته حجت‌الاسلام حسینی‌قزوینی امروز فرهنگ اهل بیت(ع) در دل و جان مردم نفوذ کرده است و این مسئله برای وهابیت قابل تحمل نیست.

دست وهابیت در دست صهیونیزم بین‌الملل است

وی تصریح کرد: وهابیت به عنوان ابزار دست استکبار جهانی، دومین خطر پیش روی فرهنگ مهدویت است و امروز وهابیت ارتباط تنگاتنگ با صهیونیزم دارد و همواره از جانب آنها حمایت می‌شود.

این استاد حوزه علمیه افزود: چهره واقعی وهابیت رو شده است و دنیا متوجه شده است که دست وهابیون در دست صهیونیسم بین‌الملل است.

رئیس موسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر(عج) با بیان اینکه در عصر حاضر اقدامات وهابیت علیه شیعه در طول تاریخ بی‌سابقه است، افزود: وهابیت شبانه‌روز علیه شیعه و مهدویت سم‌پاشی می‌کند، به طوری که بیش از چهار هزار سایت در فضای سایبری و۳۰۰ ماهواره برای شبهه‌افکنی در خصوص مهدویت در اختیار وهابیت است.

وی اظهار داشت: وهابیت از نقطه‌نظر نقد و دفاع علمی از فرقه و روش خود به اندازه‌ای ضعیف است که کارشناسان و حتی جوانان ایرانی به راحتی این گروه را در فضای اینترنت و رسانه به چالش می‌کشند و وهابیون تنها به طرح میلیون‌ها تهمت و سخنان ضددین و سنت علیه شیعه و مهدویت بسنده می‌کنند.

۳۳ درصد درآمد عربستان در اختیار وهابیت است

به گفته وی وهابیت از نظر سرمایه علمی در رتبه زیرصفر قرار دارد و اگر جوان دانشجو، الفبای فرهنگ شیعه را به خوبی فراگیرد، از عهده بالاترین مقام علمی و مذهبی وهابیت برمی‌آید.

استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: هیچ برنامه‌ای از رسانه‌های جهان پخش نمی‌شود مگر اینکه در آنها اعتراض و نقدی نسبت به موضوع مهدویت باشد.

وی با اشاره به حمایت گسترده کشور عربستان از فرقه ضاله وهابیت، گفت: ۳۳ درصد کل درآمد عربستان در اختیار فرقه ضاله وهابیت است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *