جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

افشاگري هوادار موسوی از جنبش سبز

پنجشنبه ۶ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب: 116401

يکي از هواداران موسوي نقاط ضعف جنبش فتنه (سبز سابق) را برملا کرد.
بابک داد که روزگاري سوگلي جناح اصلاح طلب بود و در قبال دريافت هداياي ويژه اي از سوي دولت اصلاحات چاپلوسانه براي دولت اصلاحات و رئيس آن رپرتاژ آگهي مي نوشت پس از فرار از کشور به بيان مسائلي مي پردازد که شنيدن و خواندن آن خالي از لطف نيست. وي اخيرا در مصاحبه اي از مهاجراني به عنوان فردي فرصت طلب که هزينه هاي فراواني براي جنبش سبز به بار آورده نام برد.
بابک داد در مصاحبه اي با روزنامه الوطن اقرار کرد در جنبش سبز سلطنت طلبان هم حضور دارند. اما در ادعايي خنده دار گفته است جنبش سبز براي رسيدن به آزادي اما بدون حرکت در مسير خشونت است اما وي توضيح نداد ده ها ميليارد تومان خسارات مادي به اموال عمومي، آتش زدن اتوبوس و سطل آشغال ها و کشته و زخمي کردن ده ها نفر در تجمعات غيرقانوني طرفداران موسوي آيا در مقوله خشونت حساب مي شود يا نه؟وي در اين مصاحبه صادقانه اعتراف کرد که جنبش سبز براي دين احترام قائل است اما جنبشي مذهبي نيست و از طرح خواسته هاي مردم محروم غفلت کرده است. بابک داد در پاسخ به سئوالي مبني بر اينکه چرا جنبش سبز ناتوان شده است گفت: ضعف اصلي جنبش سبز در کم تحرکي و فراگير نشدن آن در ميان اقشار ضعيف است که از اين مهم غفلت کرده ايم!بابک داد اذعان کرد بحث هايي که در جنبش سبز مي شود خارج از مشکلات روزمره مردم و روشنفکرانه است که ارتباطي با بدنه اصلي جامعه ندارد و اين عوامل باعث شد جنبش سبز رو به افول برود!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *