پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

عملکرد ۱۰ ماهه کارگزاران بورس اعلام شد

جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب: 403402
۴۰ درصد از کل معاملات الکترونیکی در ۱۰ ماه گذشته در ۶ کارگزاری انجام شده است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم؛ بنابر اطلاعات منتشر شده توسط اداره آمار و اطلاعات بازار در ۱۰ ماهه گذشته از ۱۰۲ کارگزار فعال در بورس، ۹۴ کارگزار در معاملات آنلاین فعال بوده اند.
بر اساس این گزارش؛ در این مدت حدود ۴۰ درصد از کل معاملات الکترونیکی در ۶ کارگزاری انجام شده است که به ترتیب کارگزاری های مفید با ۲۳.۱۷ درصد، آگاه با ۵.۹۸ درصد، بانک کشاورزی با ۳.۵۱ درصد، امین آوید با ۲.۵۰ درصد، بانک ملی ایران با ۲.۳۱ درصد و حافظ با ۲.۱۸ درصد رتبه های اول تا ششم را به نام خود ثبت کردند.
همچنین از کل معاملات ۱۰ ماه گذشته، بیش از ۱۷۸ هزار میلیارد ریال خرید و فروش الکترونیکی بوده است که ۱۸.۷۲ درصد کل خرید و فروش ها را شامل می شود.
بنابراین گزارش، ارزش کل خرید و فروش ۱۰۲ کارگزار فعال بورس تهران در ۱۰ ماه گذشته بیش از ۹۵۱ هزار میلیارد ریال و ارزش خرید و فروش خرد و بلوک هم معادل ۶۸ درصد کل معاملات بوده است. همچنین ارزش خرید و فروش عمده و سایر۳۱ درصد از معاملات را در این مدت به خود اختصاص داده است.

*۳۹ درصد از کل معاملات در اختیار ۵ کارگزار
این گزارش می افزاید: تعداد ۵ شرکت کارگزاری بیش از ۳۹ درصد کل ارزش معاملات را در پایان دی ماه امسال به خود اختصاص دادند که بر این اساس شرکت های کارگزاری صبا تامین با ۱۲.۵۴ درصد، بانک ملی با ۱۱.۶۵ درصد، کارگزاری مفید با ۵.۳۵ درصد، کارگزاری حافظ با ۵.۰۴ درصد و کارگزاری امین آوید با ۴.۵۶ درصد در رتبه های اول تا پنجم این جدول قرار دارند.
https://jahannews.com/vdcawenyu49nwy1.k5k4.html
jahannews.com/vdcawenyu49nwy1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *