شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

اراذل و اوباش قزوین شناسنامه‌دار می‌شوند

چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب: 383504
معاون انتظامی استاندار قزوین گفت: اراذل و اوباش قزوین شناسنامه‌دار می‌شوند و بانک اطلاعاتی از آن ها تهیه خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، ایوب رحیمی ظهر امروز در جلسه مشترک شورای تأمین استان و شهرستان‌های قزوین با تأکید بر برخورد قاطع با اراذل و اوباش اظهار کرد: برخورد با اراذل و اوباش باید صورت بگیرد و بانک اطلاعات این افراد‌ تهیه و شناسنامه‌دار شوند، چون در بسیاری از جرائم و آسیب‌ها‌ این اشخاص نقش دارند.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس افزود: مدیران مدارس، حمل سلاح سرد توسط ‌دانش‌آموزان درمحیط‌های آموزشی را کنترل کنند و با توجه به بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس این موضوع باید در دستور کار قرار بگیرد.

معاون انتظامی و امنیتی استاندار قزوین با تأکید بر جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز در استان تصریح کرد: نزاع‌ها و درگیری‌های دسته جمعی باید در مناطق مختلف رصد شود تا با پیشگیری و اقدام به موقع از گسترش تبعات و عوارض آن کاسته شود.

رحیمی بر رسیدگی به مسائل کارگری و دانشجویی در شهرستان‌ها قبل از هرگونه تجمع و اعتراضی تاکید کرد و گفت: کنترل کالاهای قاچاق و توجه به مواد مخدر و اعتیاد از دیگر مسائلی است که باید مورد توجه مدیران و مسئولان باشد.

وی با بیان اینکه ایجاد امید در جامعه مد نظر تمام مدیران دستگاه های اجرایی قرار گیرد، تصریح کرد: ارتباط با مردم و ایجاد شور و نشاط و امید در جامعه باید جدی گرفته شود و به عنوان اولویت مهم در دستور کار مدیران باشد تا در سایه آن آرامش در جامعه حکمفرما شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امین
با سلام- شناسنامه چیه دیگه- فکر کنم مجازات مفسدین فی الارض در اسلام به وضوح بیان شده- کسی که مسلحانه به انسان حمله کنه تکلیفش مشخصه -حتما باید انسان بیگناهی کشته بشه تا تصمیم گیری بشه- معنای پیشگیری چی میشه؟