چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۱۰
۱

اردوی بی‌ثمر با بازیکنان سابق/ کی‌روش نظم لیگ را بهم می‌زند!

دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب: 383108
کارشناسان فوتبال بر این باورند که اردوی تیم ملی در این مقطع بی مورد است و تنور لیگ را سرد می کند ، هر چند برای کی روش بازیکنان لیگ برتر ارزشی ندارند.
اردوی بی‌ثمر با بازیکنان سابق/ کی‌روش نظم لیگ را بهم می‌زند!
سرویس ورزشی جهان نيوز - مسعود پاشنا: با خبر شدیم تیم ملی فوتبال باید در روز فیفا که پیش رو است ۱۰ روز بازیکنان را در اختیار می‌گرفت اما اکنون این تاریخ به ۱۵ روز تغییر کرده است و همین مسئله مطمئنا تمام برنامه ریزی های لیگ و جام حذفی را برهم می زند.

کارشناسان فوتبال بر این باورند که اردوی تیم ملی در این مقطع بی مورد است و تنور لیگ را سرد می کند، هر چند برای کی روش بازیکنان لیگ برتر ارزشی ندارند؟ کافی ست به اسامی ملی پوشان دعوت شده به اردوی تیم ملی را مرور کنید ، تقریبا همان بازیکنان سابق دوباره به تیم ملی دعوت شدند.

جالب این که از تیم تراکتورسازی صدرنشین لیگ که دارای برترین خط حمله لیگ تنها آل نعمه مدافع ۳۳ ساله دعوت شده است و هیچ مهاجمی از این تیم در فهرست کی روش نیست! در صورتی که محسن دلیر مهاجم جوان و گلزن تراکتور و دومین گلزن حال حاضر لیگ برتر می توانست در این لیست قرار بگیرد ...

رسم بر این است آنچه به عنوان قانون اصلی امضای قرارداد با یک مربی خارجی محسوب می‌شود و همه آنرا قبول دارند، تحول در فوتبال به صورت عام است نه اینکه این تحول فقط در تیم ملی رخ بدهد. ما آثار حضور خیلی از مربیان را بعد از رفتن آنها در تیم‌های مختلف فوتبال ایران دیده‌ایم ولی کارلوس کی‌روش چنین چیزی را در فوتبال ما عملی نکرد.

به نظر می رسد افکار تدافعی سرمربی پرتغالی همچنان پا بر جاست و بر خلاف وعده هایش، فعلا خبری از جوانگرایی در تیم ملی نیست، اگر واقعا برای کی روش بازیهای لیگ برتر پراهمیت بود حتما مسعود حسن زاده مهاجم جوان و آینده دار تیم ذوب آهن را به تیم ملی دعوت می کرد که به تنهایی عامل شکست استقلال بود .

به هر حال بازیکنان جوانی مانند رمضانی از استقلال، امید عالیشاه از پرسپولیس ، محسن دلیر ازتراکتور، مسعود حسن زاده از ذوب آهن و جوانان پرشمار دیگری حداقل می توانستند در لیست ۴۰ نفره قرار بگیرند ولی...

هر چند تعطیلی لیگ هیچ ثمری برای فوتبال ما ندارد و در مدت تعطیلی در اردوی تیم ملی بازیکنان با مربی بدنساز به حرکات کششی بسنده می کنند و در صورت در پیش بودن دیدار تدارکاتی بازیکنانی که خط می خورند به میدان می روند تا بهانه ای نداشته باشند!

در ضمن تیم ملی طبق برنامه قبلی که با حضور کی‌روش، تاج، کفاشیان و بهروان طراحی شده بود باید در فیفا دی که پیش رو است ۱۰ روز بازیکنان را در اختیار می‌گرفت اما اکنون این تاریخ به ۱۵ روز تغییر کرده است و همین مسئله باعث گلایه‌های مسئولان سازمان لیگ و کمیته مسابقات شده است.

آنها می‌گویند با توجه به افزایش پنج روزه این زمان، هفته دوازدهم لیگ برتر تغییر می‌کند و احتمال دارد زمان دربی پایتخت در هفته پانزدهم که روز ۳۰ آبان است نیز تغییر کند.

مسئولان سازمان لیگ معتقدند بهتر است کمیته مسابقات سازمان لیگ در این زمینه پاسخگو باشد که چرا برنامه‌ای که توافق شده بود به یکباره تغییر کرده است.

پیش از این یک بار کی‌روش از اینکه برنامه لیگ تغییر کرد انتقاد کرده بود و گفته بود ظاهراً راننده برخی آقایان برای آنها برنامه‌ریزی می‌کند اما این مرتبه کی‌روش و فدراسیون فوتبال باعث تغییر برنامه‌های لیگ و تیم ملی شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


وقتی فدراسیون به فکر قهرمانی در اسیا هست خوب وربی مجبور از اندوخته خودش در این زمان کم استفاده کند چه توقع بی جا دارین