جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

جزییات ثبت‌نام دانش‌آموزان کلاس اولی ها

سه شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 418505
معاون آموزش ابتدایی شهر تهران گفت:‌ فعالیت پایگاه‌‌های سنجش سلامت از ۱۷ خرداد آغاز می‌شود. دانش‌آموزان کلاس اولی برای ثبت‌نام قطعی در مدارس باید به پایگاه‌های سنجش سلامت مراجعه و شناسنامه سلامت را تکمیل کنند.
به گزارش جهان، فریبرز حمیدی در گفت‌وگو با تسنیم در رابطه با ثبت نام دانش‌آموزان ابتدایی اظهار داشت:‌دانش آموزان کلاس اولی برای ثبت نام در مدارس باید به پایگاه‌های سنجش سلامت مراجعه کنند و پیش‌ثبت نام این دانش‌آموزان از اول خرداد آغاز می‌شود و والدین از تاریخ اول خرداد می‌توانند با مراجعه به مدارس اقدام به پیش ثبت‌نام کنند.

وی افزود:‌پایگاه‌های سنجش سلامت از تاریخ ۱۷ خرداد فعالیت خود را آغاز می‌کنند و فعالیت آنها تا پایان مرداد ادامه دارد. والدین پس از تکمیل شناسنامه سلامت توسط پایگاه‌‌های سلامت می‌توانند برای ثبت نام قطعی به مدارس مراجعه کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران بیان کرد: سال تحصیلی مدارس ابتدایی تا پایان خرداد ادامه دارد و معلمان باید از فرصت طلایی خرداد برای تدوین برنامه‌‌های سال تحصیلی آینده استفاده کنند.ارزشیابی کیفی و توصیفی پایه ششم ابتدایی به صورت هماهنگ منطقه‌ای است که از سوم تا ۱۲ خرداد برگزار می‌شودهمچنین نمرات دانش‌آموزان پایه اول تا پنجم براساس ارزشیابی مستمر معلم و تکمیل پوشه کار ثبت می‌شود.

حمیدی با اشاره به اینکه ارزشیابی دانش آموزان پایه ششم نیز به صورت ارزشیابی از آموخته‌‌ها و توصیف رفتار دانش‌آموزان است، ادامه داد: از نیمه خرداد تا آخر خرداد نیز معلمان اقدام به تدوین برنامه‌های سال تحصیلی آینده خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *