جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

جزئیاتی از تازه ترین اثر نرگس آبیار

دوشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب: 418406
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد از حضور و همکاری نرگس آبیار، کارگردان فیلم موفق «شیار ۱۴۳» در یزد خبر داد.
به گزارش جهان، محسن رستگار در گفتگو با مهر اظهار داشت: قرار است نرگس آبیار، برای ساخت سومین اثر خود با عنوان «نفس» در یزد حضور پیدا کند و دبیرخانه کانون مساجد استان یزد نیز در تولید این فیلم با این کارگردان موفق همکاری خواهد داشت.

وی عنوان کرد: برای تهیه و تولید این فیلم، کانونهای فرهنگی و هنری مساجد شهر شاهدیه با این پروژه همکاری می کنند.

رستگاری خاطرنشان کرد: دستیار اول کارگردان این مجموعه به تازگی به استان یزد سفر کرده و برنامه ریزی های لازم و هماهنگی برای انجام همکاری در این پروژه صورت گرفته است.

وی یادآور شد: در این مجموعه قرار است کانون های فرهنگی هنری مساجد شاهدیه، مراسم های تاسوعا و عاشورا در سالهای ۵۶ و ۵۷ را تداعی و توصیف کنند و از لوازم تعزیه و عزاداری و مراسم ویژه نخل برداری آن سالها نیز در این مجموعه استفاده خواهد شد.

رستگاری خاطرنشان کرد: بخشی از این پروژه بزرگ و پربازیگر سینمایی قرار است در یزد و بخش‌ هایی از آن نیز در شاهرود و تهران فیلمبرداری می شود و قرار است این فیلم سینمایی در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر شرکت کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *