پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱
۱
در ادامه نقدهای مثبت به اثر جهانی مجیدی صورت گرفت

امتیاز بالای آی‌ام‌دی‌بی به محمد(ص)

شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب: 441400
فیلم سینمایی «محمد رسو‌ل‌الله‌(ص)» ساخته «مجید مجیدی» براساس نظر سنجی ۴۲۷ کاربر اینترنتی در سایت «آی‌ ام دی بی» موفق به دریافت امتیاز ۸.۷ از ۱۰ امتیاز شده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، اگر نام فیلم «محمد رسو‌ل‌الله‌(ص)» ساخته «مجید مجیدی» را در سایت سینمایی «آی ام دی بی» جستجو کنید، خواهید دید که تاکنون ۴۲۷ کاربر اینترنتی درباره این فیلم اظهار نظر کرده و مجموع امتیاز کسب شده از نظر سنجی آنها ۸.۷ از ۱۰ امتیاز بوده، رتبه‌ای که کمتر فیلمی موفق به دریافت آن می‌شود.

هرچند تنها دو روز از اولین اکران جهانی فیلم و اکران گسترده آن در داخل کشور می گذرد و باید منتظر ماند و دید در آینده نیز چه بازخوردی از این فیلم در شبکه‌های مختلف مجازی و رسانه‌ای منتشر می‌شود اما در حال حاضر می‌توان فیلم «محمد رسو‌ل‌الله‌(ص)» را در میان فیلم‌های مشابه‌اش که در هالیوود ساخته شده‌اند، صدرنشین دانست.

فیلم‌های «محمد(ص)» (رسالت) ساخته «مصطفی العقاد» ۸.۶، «ده فرمان» ساخته «سیسیل ب. دومیل» ۷.۹، «آخرین وسوسه مسیح» ساخته «مارتین اسکورسیزی» ۷.۶ و «نوح» ساخته «دارن آرنوفسکی» ۵.۹ امتیاز دریافت کرده‌اند.

در میان کاربرانی که به فیلم «مجیدی» امتیاز داده‌اند دو کاربر نیز نظر داده‌اند که یکی فیلم «محمد رسو‌ل‌الله» را به شعری عاشقانه تعبیر کرده و علاوه بر آن این فیلم را یک نقاشی زیبا دانسته که هر کسی از تماشای آن در یک گالری لذت می‌برد.

کاربر دیگری که از کانادا نیز درباره این فیلم نوشته است: فیلم «محمد رسول‌الله» مخاطب را در یک هم‌نوازی زیبا از رنگ‌ها فرو می‌برد.این فیلم پایان بندی خوبی دارد و در برابر دیدگاه‌های شیعه و سنی بی‌طرفانه عمل کرده است.

این کاربر در ادامه می‌نویسد:این فیلم را در یک کلام باید در فهرست «فیلم‌هایی که حتما باید دید» قرار داد.

بنا بر این گزارش، فیلم «محمد رسول‌الله» پنج‌شنبه و جمعه گذشته در جشنواره بین‌المللی فیلم مونترال کانادا به نمایش درآمد و با استقبال بسیار خوب حضار مواجهه شده است.

واکنش رسانه‌های خارجی نیز نسبت به این فیلم مثبت بوده تا آنجا که روزنامه گاردین در گزارش روز گذشته خود از فضای دوستانه‌ای که در زمان اکران فیلم و پس از آن حکمفرما بوده اظهار تعجب کرده و ابراز داشته است که اگرچه انتظار می‌رفت که این فیلم به یکی از جنجالی‌ترین فیلم‌های سال‌‌های اخیر سینمای جهان تبدیل شود، اما در میان شیعه و سنی فضای محبت‌آمیزی را حکمفرما کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سلام
همه برن بالاترین رای رو بدن تا این فیلم معروفتر بشه.