جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲

حاشیه‌ دیدار ستارگان فوتبال جهان و ایران

جمعه ۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۴
کد مطلب: 441202
تک تک بازیکنان ستارگان جهان توسط هواداران تشویق شدند اما روبرتو کارلوس، لوئیز فیگو بیش از سایر بازیکنان توسط هواداران تشویق شدند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، تیم فوتبال ستارگان ایران در نیمه نخست دیدار مقابل ستارگان فوتبال جهان با این ترکیب به میدان می‌رود: احمدرضا عابدزاده، فرهاد مجیدی، علی کریمی، کریم باقری، جواد زرینچه، مهدی هاشمی نسب، یحیی گل محمدی، جواد نکونام، خداداد عزیزی، علیرضا نیکبخت واحدی و حمید استیلی

اطراف زمین مسابفه شلوغی خاصی مشاهده میشود، حتی بلندگوی ورزشگاه از افرادی که مسئولیت ندارند خواست به جایگاه بروند تا اطراف زمین خلوت شود.

درحالی که اعضای تیم ستارگان ایران حدود ۱۵دقیقه است که برای گرم کردن وارد زمین شده‌اند، بازیکنان تیم سنارگان جهان به زمین مسابقه نیامده‌اند.

قبل از آغاز بازی از فرامرز ظلی، بیوک وطنخواه و محمود حقیقیان تقدیر شد.

بازیکنان تیم ستارگان جهان حدود ۲۰ دقیقه مانده به آغاز بازی وارد زمین شدند تا بدن های خود را گرم کنند. ستارگان فوتبال جهان و ستارگان فوتبال ایران به همراه داوران با پیراهن های نارنجی رنگ وارد زمین شدند.

تک تک بازیکنان ستارگان جهان توسط هواداران تشویق شدند اما روبرتو کارلوس، لوئیز فیگو بیش از سایر بازیکنان توسط هواداران تشویق شدند.

حدود ۲۰ هزار نفر در ورزشگاه آزادی حاضر شده‌اند که پیش بینی می‌شد تعداد بیشتری تماشاگر از این بازی استقبال کنند.

محمد مایلی کهن نیز به همراه علی پروین روی نیمکت تیم ستارگان ایران حضور دارد.

زمانی که عادل فردوسی پور قصد داشت به سمت نیمکت برود، با استقبال عکاسان و هواداران مواجه شد. او هم از نفراتی بود که توسط هواداران تشویق شد.

احمدرضا عابدزاده و علی کریمی به شدت تشویق شدند.

فرهاد مجیدی هم به سمت سکوی هواداران استقلالی رفت و توسط آنها تشویق شد.

تعداد زیادی بادکنک نارنجی رنگ، در اطراف جایگاه تماشاگران نصب شده است. رنگ نارنجی نماد بیماران MS است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *