جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

کری و گزینه های رومیزی‌اش علیه ایران

سه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۰
کد مطلب: 441905
وزیر خارجه آمریکا دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار سی‌ان‌ان گفت که اگر ایران از تعهداتش در توافق هسته ای تخطی کند، همه گزینه‌ها برای آمریکا در دسترس است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «جان کری» وزیر خارجه آمریکا امروز (دوشنبه) در مصاحبه با خبرنگار شبکه خبری «سی ان ان» در شهر آنکوریج ایالت آلاسکا قبل از برگزاری نشست ویژه کشورهای اطراف قطب شمال گفت، در صورت تخطی ایران از تعهداتش در توافق هسته‌ای، برای آمریکا همه گزینه‌ها در دسترس است.

بر اساس این گزارش، جان کری در این گفت‌وگو اظهار داشت: «ما از فرآیندی که به واسطه آن تمامی سئوال‌ها پاسخ داده می‌شوند راضی هستیم. اگر آن‌ها (ایران) آنطور که ما انتظار داریم در زمینه دسترسی‌های مناسب شرایط را مهیا نکنند و توافق صورت گرفته را نقض و تخلف کنند ، در معرض تمامی گزینه‌های در دسترس آمریکا قرار خواهند گرفت .»

وزیر امور خارجه آمریکا قرار است همچنین روز چهارشنبه هفته جاری در دفاع از فواید توافق هسته‌ای با ایران و پاسخ به منتقدین در مرکز ملی قانون اساسی آمریکا در فیلادلفیا سخنرانی کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *