جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۴

روحانی:اجازه‌نمی‌دهندبه‌مردم‌غزه‌کمک کنیم

چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۰۳
کد مطلب: 371705
رئیس جمهور در دیدار با ورزشکاران گفت: امروزه ورزش جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده و پا را از مرزها فراتر گذاشته است.
به گزارش جهان، حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران امشب در دیدار با ورزشکاران و مدیران ورزشی گفت: خوشحالم که این فرصت فراهم شد تا در خدمت ورزشکاران و قهرمانان که می‌خواهیم پهلوان باشند هستم. مرام فتوت و جوانمردی را همه ما از مولای متقیان آموخته‌ایم و خواهیم آموخت.

وی ادامه داد: ورزش امروزه جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده و پا را از مرزها فراتر گذاشته و فراملی شده است. جایگاه ویژه ورزش در سطح جهان و نقش مؤثر ورزش همگانی در جامعه مشخص است اگر دولت موفق شود تدبیر و امید بیاورد و ما ورزشکاران باید نشاط را به جامعه بیاوریم و تمام جامعه را به ورزش دعوت کنیم.

رئیس جمهوری کشورمان خطاب به ورزشکاران گفت: حضور شما در جهان به عنوان رسانه و هم به عنوان مبلغ فرهنگ ایرانی و اسلامی برایمان مهم است و ما نشاط و غروری که به ویژه برای نسل جوان می‌آفرینیم مهم است. در این ماه گذشته نشاط زیادی در فوتبال، بسکتبال، والیبال و سایر رشته‌ها شاهد بودیم که حرکت خوبی بود. وقتی شما در یک مسابقه جهانی حضور پیدا می‌کنید میلیون‌ها تماشاگر شما را می‌بینند و شما می‌توانید مروج اخلاق و فرهنگ ایرانی باشید.

روحانی در ادامه با بیان اینکه لازم است در کنار رقابت رفاقت هم باشد، تصریح کرد: در ورزش امر رقابت وجود دارد که کنار آن باید رفاقت باشد؛ دست یکدیگر را گرفتن بزرگ‌ترین عاملی است که ما را به پیروزی می‌رساند، دولت هم در خدمت ورزش و ورزشکاران است. امیدوارم شما بتوانید روحیه امید و نشاط را در بین مردم ایجاد کنید ما راه درازی پیش رو داریم.

رئیس جمهور افزود: ما در سیاست دنبال برد -برد هستیم البته این کلمه در ورزش از نظر فنی معنا ندارد اما به یک معنا می‌خواهیم ورزش ما برد - برد باشد حتی اگر از نظر فنی بردی نداشته باشند از نظر فرهنگی، اخلاقی و خودباوری برد داشته باشند.

روحانی در ادامه صحبت‌های خود با بیان اینکه اگر خودباوری داشته باشیم پله‌های صعود را طی خواهیم کرد، اظهار داشت: تردید نداشته باشید خدا استعداد را به ما داده ورزش همین است، قدرت بدنی، آموزش، تکنیک، دست به دست هم دادن، در کنار هم قرار گرفتن تا توکل و روحیه‌ای که نشاط را به ارمغان می‌آورد. ما می‌خواهیم در تمام صحنه‌ها اخلاق و پاکی حکمفرما شود ورزش تنها جایی است که حزب و جناح ندارد و اگر موفقیتی حاصل شود همه خوشحال می‌شوند چپ و راست ندارد همه در سراسر کشور برای شما ورزشکاران کف می‌زنند.

وی در ادامه با بیان اینکه قدرت بدنی ما برای اطاعت خدا و خدمت به مردم باشد عنوان کرد: این روزها و شب‌ها در کنار شادمانی‌هایی که در جهان وجود دارد به دلیل غم و اندوه کشتار مردم فلسطین متأثر هستیم، کشتار وحشیانه که یک باریکه غزه را با انواع سلاح‌ها، توپ‌ها و انواع سلاح‌های دریایی و زمینی می‌کوبند. اطفال، زن‌ها و پیرها را می‌کشند و متأسفانه به ما اجازه نمی‌دهند که کمک کنیم.

رئیس جمهور ادامه داد: دولت ایران برای کمک دارویی و اعزام تیم پزشکی آماده است ما آماده‌ایم مجروحین را درمان کنیم. دل ما با مردم غزه است ما دعاگوی مظلومان عالم هستیم و دعا می‌کنیم مظلومان فلسطین در این مبارزه نابرابر پیروز شوند، شکست از آن تجاوزگران و پیروزی از آن مظلومان است.
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نکنه برای کمک به مردم غزه هم میخواهید اعتمادسازی کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کدخدا اجازه نمیده؟
Iran, Islamic Republic of
ببخشيد! اجازه نمي دهند؟
چه كسي اجازه نمي دهد؟ اربابمان؟؟؟؟
مگر جمهوري اسلامي براي كمك به مظلومان نياز به اجازه كسي دارد؟
اين اجازه گرفتن ها هم جزو متن توافق نامه بوده؟
يا اينكه در خاطرات امام راحل بيان شده!؟
يكباره بفرماييد براي راهپيمايي روز قدس هم بايد اجازه بگيريم
واقعا دست مريزاد
asad
پ ن پ ، می خواستی با شما روراست باشند ، حداقل مثل احمدی نژاد در مسئله فلسطین متعصب باشید و مثل بچه ها نگویید نمی گذارند .