جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

افتتاح‌ مركزی برای کنکورهای دانشگاه آزاد

شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب: 417902
معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: مركز تماس جديد معاونت سنجش و پذيرش به شماره ۴۷۴۳-۰۲۱ پاسخگوی سئوالات دانشجویان است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مجتبی علوی فاضل با اشاره به راه اندازی مرکز تماس با معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: مركز تماس جديد معاونت سنجش و پذيرش به شماره ۴۷۴۳-۰۲۱ با تلاش اداره كل فني و آمار اين معاونت و با حمايت هاي بي دريغ رياست دانشگاه راه اندازي شد. لذا از اين پس داوطلبان مي توانند از طريق اين شماره با معاونت سنجش و پذيرش تماس حاصل كنند.

وي افزود: يكي از مشكلات بخش پاسخگويي تلفني اين مجموعه در گذشته، عدم مشخص شدن افراد در صف بود كه هم اكنون داوطلبان مي توانند با شنيدن اعلام نوبت خود در تماس، نسبت به زمان برقراري ارتباط با كارشناسان اطلاع حاصل نمايند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اظهار داشت: هدف ما در گسترش بخش روابط عمومي اين معاونت، توجه به رفاه حال بيشتر داوطلبان با در نظر گرفتن اصل تكريم ارباب رجوع است.

علوی فاضل در خصوص نحوه پاسخگويي بخش تلفني گفت: تفكيك تماس ها براساس مقاطع تحصيلي صورت گرفته و داوطلبان پس از برقراري تماس مي توانند با توجه به اطلاعاتي كه توسط گوينده دراختيار آنها قرار مي گيرد، مسير حركت خود را انتخاب كنند، در حال حاضر براي دريافت پاسخ سوالات مقاطع كارداني، كارشناسي بدون آزمون و با آزمون و دكتري حرفه اي كليد (۱)، براي مقاطع كارشناسي ارشد، دكتري تخصصي و دكتري پژوهش محور كليد (۲)، براي آزمون هاي زبان EPT و آيلتس كليد (۳) درنظر گرفته شده است.

وي گفت: داوطلبان در نظر داشته باشند در صورتيكه به هر دليلي نتوانستند از طريق تلفن با اين معاونت تماس بگيرند، مي توانند با مراجعه به سايت www.azmoon.org و قرار دادن سوالات خود بصورت مجازي پاسخ مورد نظر خود را از كارشناسان دريافت كنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *