سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۲

بیشترین متقاضیان خرید جریمه مشمولان

جمعه ۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب: 414527
جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا از ثبت نام ۲۸۰ هزار نفر برای خرید جریمه مشمولان غایب خبر داد
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار ابراهیم کریمی گفت: ثبت نام در حال حاضر پایان یافته و در صورتی که تمدید یابد، آن را اطلاع رسانی می کنیم.

وی ادامه داد:تاکنون ۲۸۰ هزار نفر برای خرید جریمه مشمولان غایب به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه و جهت ثبت نام اقدام کرده اند.

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی افزود:تهران بیشترین متقاضیان ثبت نام و خراسان جنوبی کمترین میزان را به خود اختصاص داده است.

سردار کریمی با تاکید بر اینکه کارت های معافیت و پایان خدمت قدیمی از ابتدای سال از درجه اعتبار ساقط شد، بیان داشت: تعویض این کارت ها در سال جاری ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته ۸ میلیون و ۳۰۰ کارت معافیت و پایان خدمت تعویض شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Serbia
پس فردا هم گه جنگ شد به همینا بگید بیان برن خدمت ....
اسلامی
ایا واقعا کشور در اسودگی کامل ( البته بدون تفکر و با خوش خیالی ) است که خدمت سربازی را که لازم برای تقویت قدرت دفاعی مملکت در این بحران جهانی و خطرات جدی که از هر جانب ما را احاطه کرده است بفروش گذاشته ایم . شرم اور است که دنیا در اتش میسوزد و برادران ما در لبنان و عراق و سوریه و یمن و اکثر کشورهای بظاهر حکومت اسلامی کشتار میشوند و ما مثل افراد منگ و سرخوش با بهترین روش مملکت بر باد ده در خیال خام بسر برده و کشور و انقلاب و اسلام را به باد میدهیم . وای بر ما اگر همین ال سعود خوک صفت به ما حمله کند و ما در خواب خوش حمق به خنده و شوخی با شیطان بزرگ و اذنابش به ملعبه مشغول باشیم . واگر حضرت ولیعصر (عج) ظهور بفرمایند ما جواب حضرت را چگونه بدهیم که در خواب خرگوشی بسر میبریم. و با با چهار تا شعار و دعا ( مثل شاه سلطان حسین ) بفکر پیروزی خیالی هستیم تا انکه کفار بیایند و ما را در خانه بسزای بیخیالی گردن بزنند . ایا ما همچون یاران سست بنیاد مولا حضرت امام حسن(ع) نیستیم که فریفته مقام و جاه و طلا شده ایم و حاضریم حضرت را تحویل معاویه بدهیم . وای بر ما وای بر ما وای بر ما