چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

توضيح نمايندگي انحصاري پخش تلويزيوني كنفدراسيون فوتبال آسيا

يکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب: 102325
نمايندگي انحصاري پخش تلويزيوني كنفدراسيون فوتبال آسيا در ايران در رابطه‌ي خبر نارضايتي شبكه‌هاي تلويزيوني عربي از نحوه‌ي پخش زنده تلويزيوني و ارسال تصاوير مسابقه‌هاي ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي آسيا از مبدا ايران و ازبكستان، توضيحاتي را ارائه كرد.
 در نمابر ارسالي از سوي اين نمايندگي آمده است: متاسفانه به دليل عدم توانايي لازم در واحد ماهواره صداوسيماي اصفهان، مجبوريم تصاوير را به مركز تهران ارسال و از آن جا به روي ماهواره قرار دهيم و امكان ارسال تصاوير از اصفهان به روي ماهواره به طور مستقيم وجود ندارد. امتياز پخش زنده تلويزيوني مسابقه تيم‌هاي سپاهان ايران و العين امارات نيز به شبكه‌هاي الجزيره قطر، ابوظبي امارات و هم‌چنين دوبي اسپورت فروخته شده بود و طبق هماهنگي‌هاي به عمل آمده، تصاوير زنده‌ي مسابقه همراه با كيفيت مطلوبي از صدا، 30 دقيقه قبل از آغاز مسابقه از اصفهان به امور بين‌الملل سازمان صداوسيما در تهران ارسال شد تا جهت پخش روي ماهواره قرار گيرد.

متاسفانه مشكلات فني در مركز ماهواره‌هاي امور بين‌الملل سازمان صداوسيماي جمهوري اسلامي ايران در جام جم، پخش زنده مسابقه را با مشكلاتي از جمله تاخير 25 دقيقه‌اي و كيفيت نامطلوب صداي دريافتي مواجه كرد كه هم‌چنين موجبات نارضايتي شبكه‌هاي عربي كه حق پخش مسابقه را خريداري كرده بودند فراهم آورد. نهايتا با تماس‌هاي مكرر و پيگيري‌هاي ما و دوستان در صداوسيما، اين مشكل مرتفع شد و مسابقه با كيفيت مطلوب از شبكه‌هاي مذكور پخش شد.

هم‌چنين در مورد مسابقه روز 4 اسفندماه تيم‌هاي ذوب آهن اصفهان و الوحده امارات در ورزشگاه فولادشهر اصفهان، تصاوير اين مسابقه نيز از حدود يك ساعت قبل از آغاز مسابقه در اختيار امور بين‌الملل صداوسيما در تهران قرار گرفته بود كه متاسفانه باز هم يك اشتباه فني در ارسال فركانس تصاوير به ماهواره، موجب تاخير 28 دقيقه‌اي در پخش زنده مسابقه شده بود.

لازم به ذكر مي‌دانم كه بنده و همكارانم بر اساس قوانين AFC، وظايف خود را جهت تهيه و ارسال تصاوير از اصفهان به تهران انجام داده و مشكلات بعدي آن مربوط به امور بين‌الملل سازمان صداوسيما در تهران بوده است.


https://jahannews.com/vdcauun6m49nwe1.k5k4.html
jahannews.com/vdcauun6m49nwe1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *