جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱

واکنش اکرمی به نداشتن «سمت دولتی»

پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب: 409721
رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در واکنش به نامه دفتر سخنگوی دولت مبنی بر اینکه اکرمی سمت دولتی ندارد،‌ گفت: شوخی کرده‌اند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری عصر امروز (پنجشنبه) در حاشیه مراسم ختم پسر فلاحیان (وزیر اسبق اطلاعات) در جمع خبرنگاران، به نامه‌ دفتر سخنگوی دولت مبنی بر اینکه وی سمت دولتی ندارد واکنش نشان داد.

وی در پاسخ به نامه دفتر سخنگوی دولت مبنی بر اینکه اکرمی سمت دولتی ندارد، گفت: این شوخی بوده است و آقای نوبخت هم خودش این را تکذیب کرده است.

اکرمی تأکید کرد: برای من فرقی نمی‌کند که کجا باشم؛ برای من فرقی نمی‌کند که آیت‌الله باشم یا آیت‌الله‌العظمی.

این خبر حاکی است روز ۱۸ بهمن‌ماه سال جاری فاکسی از دفتر سخنگوی دولت برای رسانه‌ها ارسال شد که از آنها خواسته شده بود نباید برای اکرمی عنوان «مقام دولتی» به کار برده شود.

در اطلاعیه دفتر سخنگوی دولت آمده بود:«نظر به اینکه در روزهای اخیر برخی از رسانه‌ها از عناوینی همچون مشاور رئیس‌جمهور، رئیس شورای فرهنگی ریاست جمهوری، مقام دولتی برای حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی استفاده نموده‌اند، لازم به اطلاع رسانی است که جناب آقای اکرمی رئیس شورای فرهنگی و امام جماعت مسجد سلمان فارسی است و هرچند که این مسجد در محوطه نهاد ریاست جمهوری واقع است، لیکن عناوین استفاده شده در مورد ایشان نادرست است، بنابراین نظرات ارائه شده توسط جناب آقای اکرمی شخصی بوده و منعکس کننده دیدگاه نهاد ریاست جمهوری و هیچ یک از ارگان‌های دولتی نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دولت داره با این کارها برای انتخابات آینده چهره سازی می کند!!!

خروج محمد هاشمی از کارگزاران و این اقدام برای اکرمی همه انتخاباتی است.