جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

برنامه محسن‌هاشمی برای دانشگاه‌‌آزاد

سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۶
کد مطلب: 449727
معاون عمرانی دانشگاه آزاد با بیان اینکه تجمیع ساختمانهای پراکنده واحدهای استانی این دانشگاه موضوع پیچیده ای نیست، گفت: دستورالعمل مربوط به تجمیع ساختمان ها به تمامی واحدهای این دانشگاه ابلاغ شده است.
به گزارش جهان، محسن هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: واحدهای استانی که دارای ساختمان های پراکنده هستند این برنامه را آغاز کرده اند.

وی تاکید کرد: به طور مثال واحد سنندج این دانشگاه زمین بزرگی را خریداری کرده است و ساختمان های این واحد در این زمین درحال تجمیع هستند.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد تاکید کرد: بازه زمانی خاصی برای تجمیع ساختمان های پراکنده واحدهای استانی این دانشگاه تعیین نکرده ایم، اما واحدها برای تجمیع ساختمان های خود شروع به برنامه ریزی و فعالیت کرده اند.

هاشمی خاطرنشان کرد: واحدهای این دانشگاه اگر در زمان تجمیع ساختمان های خود با مشکل مالی مواجه شدند می توانند از طریق تبدیل به احسنت کردن ساختمان های پراکنده خود هزینه های لازم را تامین کنند.

وی با بیان اینکه بیشتر واحدهای استانی این دانشگاه دارای سایت واحد هستند، گفت: بنابراین موضوع تجمیع واحدهای استانی این دانشگاه برنامه پیچیده ای نیست. ما در تجمیع واحدهای مربوط به شهر تهران با مشکلاتی مواجه هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *