پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۵
علی رغم تکذیب یزدانی خرم ،

گزارشگر ورزشی صدا و سیما پناهندگی اش را تایید کرد

سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب: 70932
به گزارش جهان ،مهدی رستم پور گزارشگر کشتی که چندی پیش در معیت تیم ملی کشتی جمهوری اسلام ایران برای گزارش این مسابقات به دانمارک رفته بود در گفتگو با رسانه های غربی موضوع پناهندگی خود را به این کشور  تایید کرد.
 
این در حالی است که يزداني خرم شايعه پناهنده شدن مهدي رستم پور گزارشگر برنامه دایره طلایی را تكذيب كرده و اظهار داشته بود : خبرنگاران با هم خرده حساب دارند. ممكن است يك خبرنگار يكي دو روز ديرتر به ايران برگردد و در اين شرايط به سرعت مي نويسند كه پناهنده شده است. 

وي افزود: خبرنگاران عضو تيم هاي ما نيستند و مختارند و زندگي شان دست خودشان است و مي توانند همراه تيم برنگردند و چند روز بيشتر بمانند. هيچ جايي بهتر از ايران نيست. از طرف ديگر مادر و همسر رستم پور ايران هستند و او حتماً برمي گردد.

این در حالی است که مهدی رستم پور از طریق رادیو فردا در مصاحبه ای که دیشب پخش شد رسما پناهندگی خود را تایید کرد و گفت :بازنگشتن من به ایران در واقع با این مصاحبه دیگر جنبه رسمی پیدا می کند .

شایان ذکر است که رستم پور به همراه هیئت اعزامی تیمهای کشتی فرنگی و آزاد ایران در مسابقات جهانی دانمارک حضور داشتند و طی همین سفر از بازگشت امتناع و رسماً پناهندگی خود را اعلام کردند .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بسم الله...
آقا ! حالا يكي ، به هر طريقي ، از كشور رفت بيرون و درآنجا به سرش زد و پناهنده شد . كجايش تعجب دارد ؟ به خصوص كجايش اهميت دارد ؟ روزانه دهها نفر در همين كشورمان دچار جنون آني يا نظير اين ها مي شوند و ديگر نمي توانند در خدمت خانواده شان باشند ...
البته بدتر بودن اين قضيه در اينجا است كه اين بار اين خانواده نه تنها رها شده اند بلكه جلوي در و همسايه هم خجالت مي كشند . ما چرا ناراحت باشيم ؟ كسي كه مادر و همسرش را به اين سادگي رها مي كند و در واقع به بيگانه ميفروشد چه عاطفه اي به بقيه وطنش داشته است كه ما آن را از دست داده باشيم ؟
آنطرف قضيه هم اين است كه فريب خورده است . خوب ! خيلي ها ذاتا" فريب خورند و از همان بچگي و نوجواني فريب ديگران را مي خورند ؛ چه مي شود كرد ؟ مگر فقط در كشور ما فريب خور پيدا مي شود ؟! همه دنيا فريب خور دارد ! بعد از همه اينها ، حالا مگر يك دانشمند اتمي از دست داده ايم ؟ شخصا" كه از رفتن بي عاطفه هاي ساده لوح و فريب خور از كشور ناراحت كه نمي شوم هيچ ، خوشحال هم مي شوم ؛ چيزي مثل دفع فاضلاب...
سلام چرا از وضعیت ایرانیهای پناهنده در اروپا خبر نمیدین تا مردم با وضعیت اسفناک روحی وجسمی و مالی این قشر فریب رنگها را خورده اشنا بشن
رفتي و رفتن تو شل غم !!!!!!!!!نهاد در دل(معده ي نازنين منظور سراينده بيده)
از جلبك چه ماند؟!
جز آفتابه به منزل............
اين بي هويت ها را گنده نكنيد
لطفا!
يارو اينقدر غيرت نداره كه مادرو همسرشو انداخته دور..........
اونوقت توقع داريد كه؟!!!!!!!!!!!!!
مهم چگونگي خروج اين آدمها از كشور نيست .
مهم چگونگي ورود اين آدمها به صدا و سيماست
واقعا جای بسی تاسف که هیچ کس از خودش حاضر نیست بپرسه چرا ما اینهمه پناهنده به دیگر کشورها داریم وقتی به فرموده رییس جمهور عزیز ایران آزاد ترین کشور دنیاست اگر آزادی هست پناهندگی چر ا؟؟ پناهندگی از چه؟؟ شما واقعا فکر میکنید قاجارها شاخ و دم داشتند که اینهمه مرثیه سرایی...........