شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۵

بزی که دوقلوی بره و بزغاله زایید +عکس

جمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب: 355622
بزی در شهرستان محلات دوقلوی بره و بزغاله زایمان کرد!
به گزارش جهان به نقل از مهر، چندی پیش در یک اتفاق نادر در شهرستان محلات استان مرکزی یک بز ماده در سومین زایمان خود دوقلوهای نر و ماده ای زایمان کرد که یکی بره و آن یکی بزغاله هستند.

نزدیک به ۲۰ روز پیش در دامداری محمدزاده در محله سرچشمه محلات، بزی باردار پس از وضع حمل صاحب یک جفت بزغاله و بره شد.


دامدار و مسئول دامداری در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: بز دوران بارداری و وضع حمل کاملا طبیعی داشت و پس از زایمان متوجه شدیم که یکی از قل هایش شبیه بره است.

سعید محمدزاده افزود: هم بز و هم بزغاله نر و بره ماده در سلامت کامل هستند و تغذیه دوقلوهای این بز از طریق کاملا طبیعی و از شیر مادرشان صورت می گیرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر تغذیه این حیوان افزود: بز مادر این دوقلوها در دوران بارداری؛ از جو ، علوفه سبز و کاه تغذیه کرده و هیچ گونه ماده خوراکی شیمیایی در برنامه غذایی او نبوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Australia
بی حیایی به حیوانات هم سرایت کرده
اِ وا خاک تو سرم آبروش رفت !
کلیدی
سلام پیشنهاد میشه اغل بزها رو از میشها جداکنندوبیشترمراقبت بشه بخصوص دیدن ماهواره وفیلمهای . . اون که واسه این زبون بسته ها یه وقت خدای ناکرده پخش میشه یادزدکی یه جایی سرکشیدن ودیدن
Iran, Islamic Republic of
اين بز فقط شبيه بره است واز نظر علمي غير ممكنه بره باشد.چون تلاقي بين بز وگوسفند تا به حال نتيجه نداده است.
مصطفی
خیلی عجیبه