جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱۲

برگزاری تظاهرات گسترده در ۴۸ شهر آمریکا در حمایت از ایران

چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب: 206528
این گروه های ضد امپریالیستی و ضد جنگی در آمریکا که از تمام نیروهای ضد جنگ در سراسر جهان برای ملحق شدن به این تظاهرات دعوت کرده اند، همگی بر ضرورت متوقف کردن نظام امپریالیستی آمریکا و یا اسرائیل در رابطه با اقدام نظامی علیه ایران توافق نظر دارند.
به گزارش جهان به نقل ازفارس رئیس ائتلاف ضدجنگ "اکشن" در آمریکا از برگزاری تظاهرات سازمان های ضد جنگ در ۴۸ شهر این کشور در حمایت از ایران و همچنین در انتقاد از سیاست های مداخله جویانه واشنگتن خبر داد.
"سارا فلاندرز" رئیس ائتلاف اکشن در بیانیه ای اعلام کرد: فعالان ضدجنگ و گروه‌های فعال در زمینه حقوق بشر در سراسر آمریکا در نظر دارند در روز شنبه ۴ فوریه (۱۵ بهمن ماه) تظاهرات گسترده‌ای را در اعتراض به سیاست‌های ضدایرانی دولت آمریکا و همچنین اعلام حمایت از ایران در ۴۸ شهر در سراسر آمریکا برگزار کنند.
بنا بر این بیانیه، طیف گسترده ای از سازمان های ضد امپریالیستی و ضد جنگ مستقر در آمریکا از جمله ائتلاف ضد جنگ ملی آمریکا (UNAC)، مرکز اقدام بین المللی (IAC)، حزب جهانی کارگران، کمیته دوستی ایرانیان و آمریکایی‌ها، کمپین مخالف تحریم ها و دخالت نظامی در ایران موسوم به (CASMI)، ائتلاف ضدجنگ انسر و بسیاری گروه‌های دیگر در نظر دارند تا در تاریخ ۴ فوریه سال جاری خواسته های خود را با عناوین "جنگ بس است، تحریم بس است، دخالت بس است،‌ ترور ایرانیان را متوقف کنید"، در قالب تظاهراتی در ۴۸ شهر در سراسر کشور مطرح کنند.
در این بیانیه همچنین آمده است: این گروه های ضد امپریالیستی و ضد جنگی در آمریکا که از تمام نیروهای ضد جنگ در سراسر جهان برای ملحق شدن به این تظاهرات دعوت کرده اند، همگی بر ضرورت متوقف کردن نظام امپریالیستی آمریکا و یا اسرائیل در رابطه با اقدام نظامی علیه ایران توافق نظر دارند.
فعالان سیاسی این گروه های ضد جنگ بر این باورند که تحریم های جدیدی که "باراک اوباما" رئیس جمهوری آمریکا در تاریخ ۳۱ دسامبر سال گذشته میلادی با امضای خود به صورت قانون در آورد، نوعی اقدام جنگی علیه مردم ایران محسوب می شوند.
سازمان های شرکت کننده در تظاهرات برنامه ریزی شده بر این باورند که هرگونه دخالت آمریکا در منطقه جنوب غربی آسیا (ایران) تهدیدی برای کل منطقه و صلح است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این تظاهرات در حمایت از ایران نیست ، نمیخوان کشورشون وارد جنگی دیگه بشه . در واقع در حمایت از خوشونه نه ایران . لطفا جوگیر نشید!
Iran, Islamic Republic of
سلام
کسی جو گیر نشده چون اصلا مسلمان به کافر تکیه نمی کنه و نیازی به حمایت اون ها نیست
این جمله ای که تو نوشتی بیشتر نشون میده که تو نیاز به حمایت داری تا ملت مسمان ایران
Iran, Islamic Republic of
در هر حال حرکت خوبیست
بار مالی جنگ با این وضع اقتصادی که گریبانشون را گرفته میتواند بخشی از این انگیزه باشد.
Iran, Islamic Republic of
غربی ها دارای روحیاتی هستند که برای ما شرقی ها و خصوصا مسلمانان قابل به درک نمی باشد.مثلا عدالت خواه نیستند. خودخواه هستند و همه چیز را برای خودشان می خواهند. معنی ظالم و مظلوم را نمی فهمند و اگر اقدامی هر چند ظالمانه برای آنها منافعی داشته باشد آنرا بهترین کار می دانند و...... واین خصائص باعث اینهمه ظلم در دنیای حاضر گردیده است. مسلم بدانید اگر همین مردم مطمئن بودند که فرزندانشان در جنگ با ما کشته نمی شوند و احتمال پیروزی بر ما را می دادند و این احتمال را می دادند که با کشتن تعداد زیادی از ایرانیها بر ثروت ما مسلط می شوند، هیچ وقت با جنگ مخالفت نمی کردند. بنابراین آنها به فکر خودشان هستند.
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به دوستی که گفته " این تظاهرات در حمایت از ایران نیست ، نمیخوان کشورشون وارد جنگی دیگه بشه . در واقع در حمایت از خوشونه نه ایران . لطفا جوگیر نشید!" باید عرض کنم که اتفاقا این تظاهرات کاملا در حمایت از ایران است. برای اثبات این موضوع می توانیید به سایت www.answercoalition.com که حامی اصلی این راهپیمایی است سر بزنید و ملاحظه کنید که هدف اصلی این راهپیمایی صراحتا حمایت از برنامه های صلح آمیز هسته ای ایران و همچنین حمایت از استقلال سیاسی ایران است.
Iran, Islamic Republic of
گروهها و فعاليت هاي ضد جنگ هميشه يکي از مهمترين ابزارهاي داغ کردن تنور جنگ بوده اند تظاهرات اينها از نوع حمايت از آرمان يا ايستادگي ايرانيها نيست از نوع حمايتي است که از عراقي ها و افغاني هاي جنگ زده کرده اند اينها در حال استقبال از جنگي هستند که در توهماتشان رخ مي دهد و مردم ايران را مانند مردم عراق و افغانستان نابود مي کند خبر ندارند که ايران مثل هيچ جا نيست امکان ندارد ايراني در آتش جنگ بسوزد و آمريکايي آرام و راحت به زندگي خود ادامه دهد اينها نگران سربازان آمريکايي هستند نمي دانند بايد نگران خودشان هم باشند.
Iran, Islamic Republic of
واقعا این حرف دوستمون درسته
چون اصلا مسلمان به کافر تکیه نمی کنه و نیازی به حمایت اون ها نیست
United States
دوستان حمایت این بندگان خدا از باب وظیفه انسانی هست نه اینکه بخوان ما رو متکی به خودشون کنن. رفتار اینها کاملا فطری است چون دوست دارن مردم بی گناه کشته بشن چون میخوان استقلال داشته باشن. پس حرف و تحلیل بی ربط ارائه ندیم
United States
امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
ما امریکارا زیر پا می گذاریم
امام خمینی
اگر امریکا می توانست غلطی بکند تو این 33 سال کرده بود
حال که امریکا تو سراشیبی سقوط است و ایران روز به روز بالاتر می رود و منطقه در انقلاب است که دیگه اصلا نمی تواند حرکتی بکند
United States
"امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند ..."
دوست گرامی تا دشمنان داخلی و برخی مدیران نالایق در کشور وجود داره که جایی برای غلط اونا نمی مونه....!!!
اختلاس، برهم زدن نظم بازار،زمین خواری،تورم مهار نشدنی،برهم خوردن امنیت اجتماعی در این سالهای اخیر و...نمونه ای از این دست می باشد.
به قول معروف...از ماست که برماست.
Iran, Islamic Republic of
باسلام
یادم میاد قبل از اینکه آمریکا به عراق حمله بکنه هم از این تظاهراتها میکردن.
دلشون خوشه.! روءساشون اصلا افراد عادی را آدم حساب نمیکنند. ما خودمون باید حواسمون جمع باشه.
Iran, Islamic Republic of
اصولا امریکائی ها قبل از آغاز جنگ اذهان عمومی را از نظر روانی آماده پذیرائی جنگ میکنند و بعد جنگ را شروع میکنند. گروه های ضد جنگ در این راستا خواسته یا ناخواسته بنفع امریکا عمل میکنند.