جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

علیخانی:من با معاون وزیر زد وخورد نداشتم

پنجشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب: 166127
چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه قدرت اله عليخاني نماينده قزوين در جلسه روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت مجلس با سيد صولت مرتضوي معاون سياسي- امنيتي وزارت كشور درگيرشده که خود علیخانی معتقد است که رفتار وی با مرتضوی حسنه بوده درگیری تکذیب می شود. 

به گزارش خبرنگار جهان وي 2 روز گذشته در راهروهاي مجلس وقتي سيد صولت مرتضوي را مي بيند تقاضاي تمديد ماموريت يك كارمند از استانداری قزوین به يك دانشگاه علوم پزشكي را مطرح كرده و پيگير اين موضوع بوده كه بر سر همین داستان با وی درگیر می شود که برخی گفتند که این درگیری به زد و خورد هم کشیده شده است.
 
بر اساس شنيده ها وزارت كشور تصميم دارد تا از عليخاني به مراجع قضايي شكايت كند.
با این حال قدرت اله علیخانی در گفت و گو با خبرنگار جهان ضمن تکذیب خبر درگیری با معاون سیاسی-امنیتی وزارت کشور گفت: من در داخل صحن مجلس با مرتضوی بصورت دوستانه گفت وگو کردم و صحبت های ما مثل همیشه بود. 

وی افزود: هر کسی خبر درگیری اینجانب با مرتضوی را تنظیم و منتشر کرده تقوا و صداقت را رعایت نکرده و در پی سوء استفاده بوده است. 

عضو فراکسیون اقلیت مجلس تصریح کرد: روابط ما با نجار وزیر کشور و معاونین ایشان حسنه است و منتشر کنندگان این خبر قصد دارند تا بر این روابط خدشه وارد کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چه جالب
این کارمند استانداری چکاره آقای نماینده بوده که اینجوری براش مایه گذاشته؟
یا بقولی براش کوپن خرج کرده؟
Latvia
جاي تاسف است كه برخي نمايندگان بجاي تمركز بر تصويب قوانين كارشناسي شده و نظارت بر حسن اجراي آن خود با قانون گريزي وسيله توصيه و پارتي بازي براي گرفتن وام و رانت و استخدام نورچشمي ها مي شوند و بدتر از آن وقتي با پاسخ منفي مسئولان اجرايي مواجه مي شود روش برخورد قهري با دولت را در پيش مي گيرند.