جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

صعود ازبكستان و قطر از گروه اول

يکشنبه ۲۶ دی ۱۳۸۹ ساعت ۲۲:۱۲
کد مطلب: 153428
تيم‌هاي ازبكستان و قطر در پايان ديدارهاي گروه اول جام ملت‌هاي ۲۰۱۱ آسيا راهي مرحله يك‌چهارم نهايي شدند.
 فارس: ديدارهاي دور سوم جام ملت‌هاي ۲۰۱۱ آسيا در گروه اول از ساعت ۱۹:۴۵ امشب با برگزاري ۲ مسابقه همزمان آغاز شد كه تيم ملي قطر ميزبان مسابقات در ورزشگاه خليفه به مصاف كويت رفت و در پايان با نتيجه ۳ بر صفر مقابل حريف خود به پيروزي رسيد و به مرحله ‌يك‌چهارم نهايي صعود كرد.
گل‌هاي قطر را در اين ديدار بلال محمد در دقيقه ۱۲، محمد السيد عبدالمطلب در دقيقه ۱۶ و فابيو سزار در دقيقه ۸۶ به ثمر رساندند.
قطر با اين پيروزي ۶ امتيازي شد و با توجه به تساوي چين مقابل ازبكستان به عنوان تيم دوم گروه اول راهي مرحله يك چهارم نهايي شد.

ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال ازبكستان و چين نيز كه در ورزشگاه ثاني بن‌جاسم الغرافه با هم روبرو شده‌ بودند با نتيجه مساوي ۲ بر ۲ به پايان رسيد.
ابتدا يان وانگ در دقيقه ۷ چين را پيش انداخت، اما اوديل اخمدوف در دقيقه ۳۰ كار را به تساوي كشاند. در نيمه دوم هم ابتدا الكساندر گين‌ريخ در دقيقه ۴۶ ازبكستان را به گل پيروزي رساند، اما اين بار هائو جان مين در دقيقه ۵۶ روي يك ضربه ايستگاهي زيبا بازي را به تساوي كشاند.
ازبكستان با اين نتيجه ۷ امتيازي شد و به عنوان تيم نخسيت گروه اول به مرحله يك‌چهارم نهايي صعود كرد. چين هم با ۴ امتياز از حضور در مرحله بعد بازماند تا همراه كويت حذف شده‌هاي اين گروه لقب گيرند.

گائو هونگ بو، سرمربي چين، به علت اعتراض به نحوه قضاوت در اين ديدار در دقيقه ۸۹ توسط داور مسابقه اخراج شد.

جدول گروه اول در پايان مرحله گروهي:

* ۱- ازبكستان ۷ امتياز
* ۲- قطر ۶ امتياز
...............................
۳- چين ۴ امتياز
۴- كويت بدون امتياز
https://jahannews.com/vdcauen6a49nmy1.k5k4.html
jahannews.com/vdcauen6a49nmy1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *