جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تاکید وزارت‌خارجه بر تعیین‌وضعیت رکن‌آبادی

سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۰
کد مطلب: 448629
قائم مقام و معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه کشورمان با حضور در منزل غضنفر رکن‌آبادی بر پیگیری همه جانبه تا تعیین وضعیت سفیر سابق کشورمان در لبنان تاکید کردند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه و جمعی از دیپلمات‌های کشورمان با حضور در منزل محمدرحیم آقایی‌پور سفیر سابق ایران در اسلوونی و از جان باختگان منا با آنها ابراز همدردی کردند.
 
معاون وزیر خارجه در دیدار با همسر و فرزندان مرحوم آقایی‌پور ضمن ابراز تسلیت محمدجواد ظریف وزیر خارجه از شخصیت برجسته آقایی‌پور به عنوان دیپلماتی کوشا و فرهیخته تجلیل کرد.
 
‌لازم به ذکر است آقایی‌پور پیش از سمت معاونت اداره کل امور مجلس، دستیار معاونت عربی و آفریقای وزارت خارجه بود.
 
پیش از این نیز امیرعبداللهیان به همراه مرتضی سرمدی قائم مقام وزیر خارجه با حضور در جمع خانواده غضنفر رکن‌آبادی سفیر سابق ایران در بیروت بر پیگیری همه جانبه تا تعیین وضعیت سفیر سابق کشورمان در لبنان تاکید کرد.
 
رکن‌آبادی پیش از این کارشناس ارشد و دبیر اتاق فکر معاونت عربی و آفریقای وزارت خارجه بود.
 
به گزارش فارس، مراسم تشییع حسن حسینی مقدم سرکنسول ایران در مرو و از جان باختگان منا نیز امروز در مقابل ساختمان وزارت خارجه برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *