شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

دیدار خدام امام رضا(ع) با مادرشهیدخلیلی

سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب: 378320
در دومین روز برنامه «زیر سایه خورشید» کاروان خادمین رضوی از خانواده شهید امر به معروف شهید علی خلیلی و خانواده میرمحکم مادر هفت شهید دیدار خواهند کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، جعفر رئیسیان‌زاده مسئول کاروان برنامه «زیر سایه خورشید» با اعلام این خبر گفت:‌ عصر دیروز خادمین کاروان رضوی با حضور در بازار بزرگ تهران و امام زاده زید با اجرای مدیحه‌سرایی و صلوات خاصه حضرت امام رضا(ع) در کهف‌ الشهدا و شهرداری منطقه ۲۲ حضور یافتند.

وی ادامه داد: همایش میثاق با امام رضا(ع) در شهرداری منطقه ۲۲ و در کهف الشهداء این منطقه با اجرای برنامه‌هایی چون شعرخوانی صابر خراسانی، گروه مارش سپاه، هنرنمایی دستان گویا، مدیحه‌سرایی و صلوات خاصه حضرت توسط خادمان امام رضا(ع) برگزار شد.

رئیسیان‌زاده تصریح کرد: کاروان خادمان رضوی عصر امروز(سه‌شنبه ۱۱ شهریور ماه) ساعت ۱۶ برای ادای احترام به خانواده شهدا به دیدار خانواده شهید امر به معروف علی خلیلی و خانواده میر محکم مادر هفت شهید اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه جشن‌های «زیر سایه خورشید» به همت آستان قدس رضوی و بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) برگزار می‌شود، رویکرد اصلی جشن‌های «زیر سایه خورشید» را ارتقا معرفت دینی در جامعه عنوان کرد و افزود: در برگزاری این جشن‌ها تلاش می‌شود علاوه بر شور و نشاط معنوی، ارتقا معرفتی و دلبستگی مردم نسبت به ائمه هدی(ع) به ویژه امام هشتم شیعیان جز برنامه‌های اصلی جشن‌های زیر سایه خورشید باشد.

مسئول کاروان برنامه «زیر سایه خورشید» بیان داشت: مراسم غبارروبی مزار شهدای انقلاب و شهدای گمنام، ادای احترام به حرم عبدالعظیم حسنی(ع) و امامزاده صالح از دیگر برنامه‌های خادمان رضوی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *