جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
با تصمیم شورای مرکزی؛

مخالفت حزب ندا با استعفای خرازی

جمعه ۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۵۰
کد مطلب: 441121
شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در جلسه امروز خود با استعفای محمدصادق خرازی از تصدی ریاست این شورا مخالفت کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، پژمان گرامی رییس کمیته اطلاع رسانی حزب ندای ایرانیان از مخالفت شورای مرکزی این حزب در جلسه عصر پنجشنبه با استعفای محمدصادق خرازی خبر داد.

وي با بیان اینکه در جلسه امروز با توجه به اصرار خرازی بر استعفا، مخالفین و موافقین به صورت تفصيلي دلایل و استدلالهای خود را مطرح کردند، افزود: در این جلسه ضمن انتقاد از بی اخلاقی های انجام شده طی هفته های گذشته این نکته مورد تاکید قرار گرفت که دغدغه های دلسوزان جبهه اصلاحات حائز اهمیت بوده و ندای ایرانیان خود را متعهد به حرکت در چارچوب‌های مورد وثوق جبهه اصلاحات می داند.

رییس کمیته اطلاع رسانی این حزب اظهار داشت: در این جلسه ۵ساعته پس از بحث و بررسی صورت گرفته ، اعضای شورای مرکزی با استعفای خرازی مخالفت کردند.

گرامی در پاسخ به این سوال که شورای مرکزی نسبت به مواضع بحث برانگیز اخیر چه موضعی اتخاذ کرد گفت: در مجموعه حزب ندای ایرانیان افرادی با سلایق و نظرات متفاوت حضور دارند اما طبیعی است که در هر حزبی مجموعه مواضع رسمی از طریق بیانیه ها و اسناد حزبی منتشر شده و افراد منتسب به حزب همچون اعضای دیگر احزاب آزادند که دیدگاهها و نظرات خود را با رسانه ها در میان بگذراند.

گرامی همچنین خبر از برگزاری نشست رسانه ای در هفته آینده به مناسبت اخذ پروانه این حزب داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *