جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱۰
دبیرکل حزب کارگزاران:

نیاز به وحدت تاکتیکی یا استراتژیک با ناطق و لاریجانی داریم

شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۹
کد مطلب: 381227
دبیرکل حزب کارگزاران درباره ائتلاف با ناطق و لاریجانی برای بازسازی مجلس پنجم گفت: اگر ما بخواهیم مسائل بحرانی کشور را حل و فصل کنیم به وحدت تاکتیکی یا حتی استراتژیک با کسانی که از نظر تحلیل سیاسی با آنها مخالف هستیم، نیاز داریم.
نیاز به وحدت تاکتیکی یا استراتژیک با ناطق و لاریجانی داریم
به گزارش جهان به نقل از فارس، غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران، در گفت‌وگویی با نشریه «صدا» درباره تشکیل مجلس دهم شبیه مجلس پنجم و تأکید اصلاح‌طلبان بر اشخاصی مانند ناطق و لاریجانی و اینکه آیا این می‌تواند تاکتیک اصلاح‌طلبان باشد یا خیر، گفت:‌ بله، اگر اصلاح‌طلبان به این نتیجه برسند و اگر ما واقعا بخواهیم مسائل بحرانی کشور را که بعضی از آنها کمتر از شرایط جنگ نیست، با همدلی حل و فصل کنیم حتما نیاز داریم که وحدت تاکتیکی یا حتی استراتژیک با کسانی که از نظر تحلیل سیاسی با آنها مخالف هستیم، داشته باشیم.

کرباسچی در خصوص اینکه چرا اصلاح‌طلبان با وجود گشایش فضا فعالیت حزبی‌شان رونق نگرفته است، گفت:‌ بهار فعالیت احزاب در زمان انتخابات است.

کرباسچی افزود: طبیعی است که برخی از احزاب اصلاح‌طلب گرفتاری‌هایی دارند و در این مدت برایشان تضییقاتی فراهم شده است و برخی از آنها که تضییقات آنچنانی نداشتند، گرفتاری و مشکلات دیگری دارند.

دبیرکل حزب کارگزاران یادآور شد:‌برخی از احزاب اصلاح‌طلب در همین فاصله، جلسات، اجتماعات و کنگره‌هایی داشته‌اند اما همانطور که گفته شد خیلی گسترده نبوده و من موافقم که این یک نقطه ضعف است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید مجد
United States
شما مرده های سیاسی هستید و هیچی نمی تونه شمارو زنده کنه
اقای مجدلطف کنید ادرس دانشگاهی که دران مشغول تحصیل هستید بدهیدتا در فرصتی مناسب خدمتتان رسیده ومقداری با هم اختلاط نماییم.ضمن انکه یک هموطن با عقاید سیاسی در کشور بیگانه می تواند مشکلات دوری از وطن را مرتفع سازد.بنده بی صبرانه منتظر شما هستم وخواهشمندم حتما ادرستان رابگذارید.امشب برای دیدن ادرستان به جهان مراجعه میکنم.ممنون
مجید مجد
United States
برادر گرامی صمیمانه در خدمت شما هستم.انشاءالله فردا ساعت 4عصر به وقت محلی در خدمت شما هستم. University of California, Berkeley ...وارد شهر برکلی که بشید با این عنوان به راحتی دانشگاه رو پیدا می کنید.
درود و سپاس
آقای کرباسچی از شهردای چه خبر ؟ از اون ...هایی که در شهردای صورت گرفت ؟؟؟؟؟
این افسادطلب ها که مدعی اند پایگاه اجتماعی دارند چرا کاندید مستقل اعلام نمی کنند و همیشه آویزون هستند ؟
چشم لاریجانی روشن!خدا عاقبت همه رو به خیر کنه.
بحران شما حل میشه یا بحران کشور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
توفیقی از قزوین
مسایل بحرانی!؟ کشور یا حزبی و دارو دسته خودتان ؟شما برای یک دستمال یک قیصریه را به اتش نکش حل مسایل کشور بماند پیش کش حتما به روش فتنه ۸۸ می خواهید مسایل کشور را حل کنید
Iran, Islamic Republic of
دیگه فسیل شدید خجالت نمی کشید کدام استراتژی ؟ کدام روش ؟ دیگه این روشها جواب نمی ده ....
مینابی
Iran, Islamic Republic of
علی آقا تحویل بگیر.خدا عاقبت ها را ختم بخیر کنه