جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱

واکنش افخم نسبت‌به تحول‌رابطه آمریکا‌با‌کوبا

شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب: 397329
مقاومت و ایستادگی ملت و دولتمردان کوبا بر سر اصول و آرمانهای انقلاب خود در طی پنجاه سال گذشته نشان داد که تحمیل سیاست‌های انزوا و تحریم قدرت‌های سلطه جو در برابر اراده و پایداری ملت ها و دولتهای مستقل بی نتیجه و ناکارآمد است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان درخصوص تحول اخیر در روابط کوبا و آمریکا اظهار داشت: مقاومت و ایستادگی ملت و دولتمردان کوبا بر سر اصول و آرمانهای انقلاب خود در طی پنجاه سال گذشته نشان داد که تحمیل سیاست های انزوا و تحریم از سوی قدرت های سلطه جو در برابر اراده و پایداری ملت ها و دولتهای مستقل بی نتیجه و ناکارآمد است.
 
افخم با اشاره به اذعان دولت آمریکا به ناکارآمدی سیاست های چند دهه گذشته آن کشور در قبال دولت انقلابی و مستقل کوبا افزود: تحول اخیر در روابط دو کشور گامی رو به جلو در جهت کاهش تنش در آن منطقه قلمداد میشود که تداوم واقع بینانه و تکمیل این رویکرد می تواند آثار و نتایج مفیدی در مجموعه مناسبات کشورهای آمریکای لاتین و روند تحولات بین المللی داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


من
Iran, Islamic Republic of
فقط حرففففففففففففف! ولی عمل خیر