پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

۲ سال تظاهر به کما برای فرار از دادگاه

پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب: 387627
یک مرد ۴۷ ساله ولزی اعتراف کرد که برای فرار از حضور در دادگاه به جرم سرقت با همدستی همسرش، خود را دو سال به کما زده است.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، «آلن نایت» شهروند ۴۷ ساله اهل «سوانسی» واقع در ولز جنوبی به اتهام سرقت بیش از ۶۴ هزار دلار از حساب بانکی همسایه سالخورده‌اش که به آلزایمر مبتلاست، تحت تعقیب قرار گرفت.

وقتی پلیس تحقیقاتی را از وی شروع می‌کند او به دروغ به ماموران پلیس می‌گوید که بر اثر یک سانحه از گردن به پایین فلج شده و گاهی اوقات دچار حمله شده و به کما می‌رود. وی سپس برای فرار از حضور در دادگاه با این بهانه که به حمله صرع دچار شده در بیمارستان بستری می‌شود. همسر این فرد مجرم نیز با وی همدست شده و از پزشکان یک گواهی مبنی بر فلج بودن «نایت» و ورود او به کما دریافت کرده و به دادگاه ارائه می‌دهد.

خبرگزاری دویچه وله آلمان نیز گزارش داد، این وضعیت دو سال تمام ادامه داشته و در این مدت شک کسی برانگیخته نمی‌شود. آلن نایت برای هر چه طبیعی‌تر جلوه دادن دروغ خود، چندین بار نیز به بیمارستان مراجعه کرده و کار را تا جایی پیش‌می‌برد که حتی یک کپسول اکسیژن نیز به خودش وصل کرده و وانمود می‌کند که تنفس‌اش با مشکل روبرو است. نایت دو سال تمام با همین حربه از چنگ قانون گریخت اما پلیس با ردیابی کارت خرید وی از یک سوپرمارکت و استفاده از دوربین‌های مخفی مشاهده کرد وی نه‌ تنها فلج نیست بلکه هم راه می‌رود و هم رانندگی می‌کند. وی با این‌ کار هزینه‌های مالی زیادی به پلیس و دادگاه وارد کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، پس از این، نایت که با ویلچر و آتل گردن در دادگاه حاضر شده بود با ۱۹ فقره اتهام شامل جعل، کلاهبرداری و سرقت روانه زندان شد. بنابر گزارش‌ها،‌ همسر این مرد از هر گونه اتهامی تبرئه شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *