پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

وضعیت ترافیک در جاده‌های کشور

جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب: 404690
رئیس پلیس راه کشور گفت:‌ از ساعت ۱۵ محدوده کرج به سمت چالوس اعمال محدودیت می‌شود تا در نهایت از ساعت ۱۸ مسیر چالوس (محدوده دزبن) به سمت تهران یکطرفه شود.
به گزارش جهان؛سرهنگ محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راه کشور در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اظهار داشت: بارندگی را در بخشی از جاده‌های کشور شاهدیم و به طور کلی می‌توان گفت ترافیکی عادی و روان در کلیه مسیرها جاری است.

رئیس پلیس راه راهور ناجا تصریح کرد: مسیر کرج به سمت چالوس از ساعت ۱۵ اعمال محدودیت می‌شود تا در نهایت از ساعت ۱۸ از چالوس محدوده دزبن به سمت تهران یک طرفه شود؛ البته این اعمال محدودیت با اعلام مأموران محلی راه و با توجه به وضعیت ترافیک اتخاذ خواهد شد.

این مقام پلیس راهنمایی و رانندگی به رانندگان توصیه کرد که قبل از حرکت و تردد در مسیرهای کشور از شرایط جوی و ترافیکی جاده‌ها با دو شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ در تهران مطلع شده و برای تردد در مسیرهای کوهستانی و گردنه‌ها حتماً به تجهیزات زمستانی مجهز بوده و زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس راه در جاده‌های کشور حضور داشته و شرایط ترافیکی را تسهیل خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *