جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۱۲

حاشیه‌سازی احمدی‌نژاد برای کمرنگ‌سازی فساد دست چپ‌ خود

چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب: 404393
در حالی که رای دادگاه محمدرضا رحیمی موجی از واکنش ها را در فضای سیاسی کشور به راه انداخته است، در صفحه اجتماعی منسوب به محمود احمدی نژاد، پوستری منتشر شده که بر روی آن بدون هیچ توضیح و توشیحی نوشته شده: «دوازدهم بهمن خبری در راه است...»!
به گزارش جهان به نقل از فارس، این مطلب سؤالات زیادی را در میان کاربران فضای مجازی بوجود آورده است مبنی بر اینکه احمدی نژاد چه نیتی برای ۱۲ بهمن دارد؟!

درباره پیام منسوب به رئیس جمهور سابق باید گفت که بر اساس تجربیاتی که از عملکرد احمدی نژاد در دوران حضورش در قدرت وجود دارد؛ فی الواقع هیچ خبر مهم و جریان سازی در راه ۱۲ بهمن نیست که با احمدی‌نژاد مرتبط باشد.

این گمانه وقتی تقویت می شود که بدانیم احمدی نژاد هنگامی که در قدرت هم بود غیر از منصه های خدمتگذاری‌اش به مردم؛ هیچگاه حامل هیچ خبر یا پیام مهمی غیر از چند فایل صوتی و تصویری مبهم، اخبار بی پایه و لیست هایی که هیچگاه از جیب کتش درنیامد؛ نبود!

او حتی در روزهایی که چهره های هوادارش در رسانه ها به منتقدین لقب «تکفیری» می دادند؛ محافل زیر نفوذش از اقدام حتمی مردم در خیابان ها برای دائم العمر شدن ریاست جمهوری‌اش سخن می راندند و در روزهایی که در مقابل امر رهبری چندین روز سمتش را و خدمتگذاری به مردمش را ترک کرد و به خانه رفت هم نتوانست با خبرهای در راهش! موجی بیشتر از وسع حلقه اطرافش ایجاد کند.

چه برسد به امروز که دیگر نه تنها در قدرت نیست و بازگشتش هم به قدرت تقریباً محال به نظر می‌رسد بلکه دستگیری یک چهره مجرم منتسب به او و حاشیه های چند تن دیگر از خط قرمزهای معروفش؛ توان ایجاد همان خبرهای کم مایه‌ی بدون اثر را هم از او گرفته است.

به گزارش جهان، به نظر می رسد این حاشیه سازی جدید هم اقدامی برای کمرنگ‌سازی فساد آقای رحیمی باشد. زیرا احمدی نژاد در زمان ریاست جمهوری خود حمایت های کم سابقه ای از رحیمی کرده و حتی گفته بود در صورت محکومیت وی رسما از مردم عذرخواهی می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


درود به شرفت جهان هر چی بگم بازم کمه .ممنون
منتظر اعلام اسامی 170 نماینده دریافت کننده پول توسط سرداران مبارزه با فساد زاکانی، نادران و توکلی هستیم.
ندا
Iran, Islamic Republic of
اه جهان نیوز میشه خفه شی ؟ اگه واسه رضای خدا یه کار میردی الان حداقل آخرتتو داشتی
....
رقیه مرادی
بابا ما قبلا فکر می کردیم که اصلاح طلب ها بی ادبن و بی اخلاق در عرصه سیاست ولی نگو شما حامیای حلقه به گوش احمدی نژاد هم کم از اینا ندارین بابا درسته این جهان نیوز نظرات رو آزاد تایید می کنه اما شماها دیگه بی ادبیتون رو ثابت نکنید
جهان اینو دیگه منتشر کن
اسفندیار
به نظر میاد نامه نگاری های رحیمی و احمدی نژاد همش یه بازی باشه.
موسوی
جناب رییس جمهور سابق خیلی دوست داره مورد توجه باشه این کارش هم واسه جلب توجه است
فش نیوز
Iran, Islamic Republic of
احسنت برتو ای جهان نیوز...
Iran, Islamic Republic of
.... قطعاً ایشان دیگر جایگاهی در بین مردم ندارند و 12 بهمن هم هیچ خبری نیست. مردم ایشان را شناخته اند و به حرفهایش اعتماد ندارند
مجید
Iran, Islamic Republic of
توضیح دهید این اتهمات مربوط به دوران معاون اول بوده یا خیر ؟ ....
Norway
که چه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
saeid
درود بر احمدی نژاد. جهان، هیچ کاره ایی
Iran, Islamic Republic of
نمیدانم چه میخواهم بگویم/ زبانم در دهان باز بستست