جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تهران میزبان اساتید و کارشناسان عملیات روانی

شنبه ۱۸ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب: 70419
تهران پایتخت جمهوری اسلامی ایران فردا یکشنبه میزبان اساتید و کارشناسان عملیات روانی و رسانه در همایشی به همین نام خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرتیپ سید مسعود جزایری معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح به همین مناسبت می گوید: نتیجه بررسی های کمیته علمی همایش عملیات روانی، مهندسی و آینده پژوهی که اسفند ماه سال گذشته برگزار شد ، منجر به برنامه ریزی برای برگزاری همایش عملیات روانی و رسانه شد.

سردار جزایری با بیان اینکه تعدادی از مسئولان در این همایش به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت، افزود: رسانه ها از ابزار اصلی پروژه های عملیات روانی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران محسوب می شوند و از سوی دیگر رسانه های متعهد جهان اسلام و جمهوری اسلامی همواره مورد هجمه عملیات روانی رسانه های استکباری قرار داشته اند. در این همایش نخبگان علمی و دست اندرکاران دو حوزه عملیات روانی و رسانه در کنار یکدیگر به بحث و بررسی در خصوص موضوعات همایش می پردازند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح از محورهای نظری و معناشناسی عملیات روانی و رسانه - آسیب شناسی عملیات روانی - رسانه، جهان اسلام و پیام انقلاب اسلامی و مطالعات موردی در این حوزه به عنوان محور مقالات همایش نام برد و در پاسخ به درخواست جمعی ازنخبگان و کارشناسان رسانه اعلام کرد: حتی پس از برگزاری این همایش روند دریافت مقالات ادامه خواهد داشت.

سردار جزایری ایجاد این تصمیم را به دلیل فعالیت دائمی دبیرخانه همایش عملیات روانی مرتبط دانست و ادامه داد: دریافت مقالات همایش عملیات روانی و رسانه تا 18 آذر ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور با اعلام اینکه ازنتایج برگزاری همایش های این چنینی در برنامه ریزی های استراتژیک و راهبردی برای مقابله با عملیات روانی دشمنان بهره خواهیم گرفت، افزود: مقالات برگزیده توسط کمیته علمی از فرصت ارائه در پانل و کارگاه های تخصصی و انتشار در کتب موضوعی برخوردار خواهند شد.

سردار جزایری در پایان سخنان خود از تمامی وزارتخانه ها، سازمان ها و رسانه هایی که در برگزاری همایش مشارکت داشته اند تشکر کرد و گفت: علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.psyop.ir مراجعه نمایند.

گفتنی است همایش عملیات روانی و رسانه 19 مهر ماه توسط معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در مرکز همایش های بین المللی صدا و سمیا و با همکاری بیش از 20 وزارتخانه، دانشگاه و موسسات رسانه ای از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان صدا و سیما، سازمان پدافند غیر عامل و اتحادیه رادیو و تلویزیون های کشورهای اسلامی برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *