پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳
۲

فرمانده شهید تیپ فاطمیون در کنار حاج قاسم+عکس

سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب: 410594
گفتنی است فرمانده تیپ فاطمیون شهید علیرضا توسلی با نام جهادی «ابوحامد» و معاونش رضا بخشی معروف به «فاتح» شنبه ۹ اسفند در جریان آزاد سازی تپه «تل قرین» در حومه «درعا» به دست تروریست‌های جبهه النصره به شهادت رسیدند.
به گزارش جهان،فارس به نقل از صفحه اینستاگرام حسن شمشادی خبرنگار واحد مرکزی خبر در سوریه، آیین وداع با پیکر شهید ابوحامد فرمانده تیپ فاطمیون و شهید فاتح معاون وی به همراه پنج شهید مدافع حرم دیگر، سه شنبه ۱۲ اسفند بعد از نماز مغرب و عشاء در مشهد مقدس، مسجد فقیه سبزواری، خیابان طلاب، خیابان شهید مفتح ۴، برگزار می‌شود.

همچنین مراسم تشییع پیکرهای مطهر این شهدا چهارشنبه ۱۳ اسفند ساعت ۹ صبح از مقابل مهدیه مشهد مقدس به سمت حرم رضوی بر گزار خواهد شد.


گفتنی است فرمانده تیپ فاطمیون شهید علیرضا توسلی با نام جهادی «ابوحامد» و معاونش رضا بخشی معروف به «فاتح» شنبه ۹ اسفند در جریان آزاد سازی تپه تل قرین در حومه درعا به دست تروریست‌های جبهه النصره به شهادت رسیدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


روحشان شاد سلام به همه مدافعان حرم های اهل بیت .سلام به همه مجاهدان افغانی و عراقی و ایرانی و لبنانی که راه امام حسین ع را ادامه می دهند
Iran, Islamic Republic of

خدا همشون رو سالم و پایدار نگه داره