جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

آخرین کتاب در دست مطالعه جنتی چیست؟

دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب: 392892
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در میان نویسندگان ایرانی حوزه ادبیات بیش از دیگران به جلال آل‌احمد علاقه دارم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روزهای پایانی هفته کتاب، به چند پرسش به این مناسبت پاسخ داد.

او درباره میزان مطالعه روزانه‌اش گفت: هر روز به صورت میانگین بین ۴ تا ۵ ساعت مطالعه دارم که به خواندن کتاب ها، مقالات، گزارش ها و روزنامه ها اختصاص می‌یابد؛ من به هر حال درگیر مطالعه هستم و خوانش کتاب های فلسفه، عرفان، تاریخ و دیگر حوزه‌ها از جمله علاقه‌های شخصی‌ام به شمار می رود.

دکتر جنتی همچنین درباره موضوع اهدای کتاب به دیگران اظهار کرد: به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کتاب های بسیاری به دستم می رسد و بسیاری از دوستان نویسنده ام هم نسخه ای از آثارشان را برایم می فرستند که آنها را جمع آوری و به کتابخانه های مناطق محروم و دوردست هدیه می کنم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این پرسش که اکنون در حال مطالعه چه کتابی هستید هم گفت: انتشارات فرهیختگان که روزنامه فرهیختگان را هم منتشر می کند کتابی روانه بازار کرده است که به زندگی آیت الله هاشمی رفسنجانی مربوط است و این روزها در حال مطالعه آن هستم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


زدی توخال زندگی هاشمی ؟؟؟
میزان مطالعه جدی شما چقدر است ؟ نه میزان فکاهی خواندن