پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

حزب‌الله،انفجار امروز دمشق را محکوم کرد

يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۰۴
کد مطلب: 405095
حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن انفجار تروریستی امروز در مرکز دمشق تاکید کرد: انفجار امروز بیانگر میزان وحشی گری این تروریست‌هایی است که به رژیم صهیونیستی خدمت می‌کنند.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از المنار خبرداد، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای انفجار تروریستی امروز در دمشق پایتخت سوریه را محکوم کرد.

حزب الله افزود: انفجار تروریستی دمشق بیانگر میزان وحشی گری این تروریست‌ها هست که به رژیم صهیونیستی خدمت می‌کنند.

در این بیانیه همچنین آمده است: آنچه این جنایتکاران انجام می‌دهند باید انگیزه‌ای برای نیروهای عاقل و زنده در میان امت اسلامی باشد تا تلاش‌های خود را بر مبارزه با تروریست‌ها و از بین بردن آنها متمرکز کنند.

امروز یکشنبه (۱۲ بهمن) در پی اثر انفجار بمب در اتوبوس حامل زائران شیعه لبنانی در منطقه کلاسه واقع در ورودی بازار حمیدیه در مرکز دمشق پایتخت سوریه، ۷ تن شهید و ۲۲ نفر نیز زخمی شدند.

این بمب یک دستگاه اتوبوس حامل زائران لبنانی حرم حضرت زینب(ص) در نزدیکی قلعه تاریخی در منطقه کلاسه دمشق را هدف قرار داد.

محکومیت اعدام شهروند ژاپنی توسط داعش

حزب الله لبنان با صدور بیانیه دیگری جنایت تروریستی وحشتناک گروه تروریستی داعش در حق شهروندان و خبرنگاران ژاپنی را محکوم کرد.

حزب الله افزود: این جنایت وحشتناک نشان دهنده عمق تفکر جناتیکارانه این گروه تروریستی و جنایتکار است.

در این بیانیه آمده است که گروه تروریستی داعش با اقدامات جنایتکارانه خود بسیار چهره اسلام و مسلمانان را در جهان تخریب کرد.

حزب الله در این بیانیه افزود: گروه تروریستی داعش خدمات بزرگی به دشمن صهیونیستی کرد و بر جنایت‌های آن در فلسطین اشغالی سرپوش گذاشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *